Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je podjednak broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (83,5%) i Konzum (80,0%), dok je nešto manji broj kupaca posjetio Kaufland (70,4%) i Plodine (64,9%)
Analizirala: Martina Soršak Susović, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je podjednak broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (83,5%) i Konzum (80,0%), dok je nešto manji broj kupaca posjetio Kaufland (70,4%) i Plodine (64,9%). Nešto više od polovice je posjetilo Interspar (52,5%) dok ih je Spar posjetilo 44,9%.
Podjednaku posjećenost imaju Tommy (31,2%), Eurospin (26,8%) i Studenac (25,0%). Jednak udio kupaca, njih nešto više od 16%, je posjetio NTL i KTC. Najmanje je posjećena Lonia (4,4%).
Vezano za mjesto najčešće kupnje, Kaufland, Lidl i Konzum su najčešće posjećeni lanci. Manje od 10% kupaca najčešće posjećuje ostale lance.
Nadalje, željeli smo usporediti lojalnost i preporuku pojedinog trgovačkog lanca. Na ovom prikazu lojalnost je prikazana indeksom (minimalna vrijednost 0, maksimalna vrijednost 1) koji je omjer broja kupaca u posljednja tri mjeseca i broja kupaca kojima je lanac mjesto najčešće kupnje.
Najveći udio preporuka ima Lidl (78,3%). Na drugom mjestu je Kaufland (63,4%) dok 56,9% kupaca preporučuje Konzum. Tri navedena lanca imaju podjednak indeks lojalnosti dok je indeks lojalnosti lanca Kaufland nešto viši. Interspar, Plodine, Spar i Tommy imaju podjednak indeks lojalnosti, a za ostale je lance indeks lojalnosti nizak.