Sladoled King nagrađen je titulom najcool brenda u kategoriji sladoleda. Nagrada Coolest Brands Awards mu je pripala odlukom genzeovaca, koji su King proglasili najboljim sladoledom u najnovijem istraživanju koje su proveli medijski brend za mlade Joomboos i agencija IPSOS. Veliko istraživanje obuhvatilo je upravo generaciju Z, koja je uvelike zastupljena na hrvatskom tržištu, a koja diktira trendove i preferencije brendova.
„Istraživanje je pokazalo da mladi ljudi preferiraju iskrene, inovativne i kreativne brendove kao što je King. Jako nam je drago da smo se našli među najcool brendovima prema izboru genzeovaca. To znači da radimo dobar posao, da pratimo trendove na tržištu i da ljubiteljima našeg sladoleda pružamo kvalitetu kakvu zaslužuju. Posebno smo ponosni na to što ova nagrada dolazi upravo od generacije Z, što je dokaz da smo uspjeli udovoljiti i najzahtjevnijim ukusima te zadobili lojalnost i naših mlađih potrošača“, poručila je Sara Alvir, Brand manager za sladoled.
Treću godinu zaredom JoomBoos je u suradnji s IPSOS-om proveo veliko istraživanje na reprezentativnom uzorku mladih ljudi rođenih između 1995. i 2011. godine, tzv. generacije Z. U istraživanju su bila podjednako zastupljena oba spola, a sudjelovali su mladi od 13 do 21 godine iz cijele Hrvatske. Istraženi su različiti aspekti života generacije Z kako bi se ustanovili njihovi stavovi, medijske i kupovne navike, praćenje sadržaja na online kanalima te preferencije brendova na hrvatskom tržištu.
S obzirom na to da ova generacijska skupina provodi puno vremena na društvenim mrežama i internetu te da su snažno povezani s pametnim telefonima, istraživanje je provedeno online na više platformi. Genzeovci su u konačnici odabrali 40 najcool brendova u različitim kategorijama. Nagrada Coolest Brands Awards u kategoriji sladoleda otišla je upravo Kingu, popularnom brendu Ledo sladoleda.