U društvu Pom-Bär medvjedića najmlađi učili o plemenitom pozivu vatrogasaca i njihovom nesebičnom pomaganju građanima
Tvrtka Intersnack Adria, vodeći proizvođač snacka u Europi, podržala je Dane otvorenih vrata Javne vatrogasne postrojbe grada Zagreba, aktivnost koja je održana u subotu, 1. listopada, u Zagrebu. Tom je prilikom posjetitelje, među kojima je bio veliki broj djece svih uzrasta, razveselio i Pom-Bär medvjedić, maskota Intersnacka.
„Javna vatrogasna postrojba grada Zagreba Centar održava Dane otvorenih vrata još od 2003. Svake godine ugostimo veliki broj zainteresiranih sugrađana. Najčešće su to obitelji s djecom koja s velikim zanimanjem uče o našem radu, vatrogasnoj opremi i brojnim drugim detaljima. Cilj ovakvih događanja je na interaktivan i djeci zanimljiv način približiti rad vatrogasaca. Zahvaljujemo se Intersnacku Adria d.o.o. na sudjelovanju i pomoći da ovaj dan djeci učinimo još zanimljivijim“, poručio je zapovjednik Postrojbe Siniša Jembrih.
Najmlađi su tako imali priliku upoznati svoje uzore, članove Javne vatrogasne postrojbe grada Zagreba, koji su za njih su pripremili brojne zabavne i edukativne aktivnosti. Učenje kroz igru pratile su Pom-Bär grickalice čija je receptura sasvim prilagođena djeci jer ne sadrže pojačivače okusa, umjetna bojila ni konzervanse. Intersnack Adria, jedan od vodećih internacionalnih brendova u segmentu obiteljskih grickalica, od ožujka 2020. grickalice proizvodi u tvornici u Hercegovcu. Svoj uspjeh, kako ističu, tvrtka Intersnack Adria može zahvaliti dugogodišnjim kooperantima iz Hercegovca, Donjeg Miholjca i Međimurja kojima garantiraju sigurnost otkupa te s kojima zajednički dogovaraju otkupne cijene.
„Iznimno nam je drago što smo mogli doprinijeti ovako važnom događanju i tako našim vatrogascima zahvaliti za sve što čine za nas. Održiva poslovna praksa je temelj našeg poslovanja, stoga nas posebno veseli kada možemo sudjelovati i podržati važne društveno-odgovorne projekte i aktivnosti. Vjerujemo kako su rast poslovanja te briga o zajednici neraskidivo povezani”, naglasila je Sonja Vičević, rukovoditeljica marketinga Intersnack Adria.
Dan proveden u društvu profesionalnih vatrogasaca, uz upoznavanje s ovim iznimno plemenitim zanimanjem, najmlađima je osigurao i vrijedna znanja o prevenciji od požara te ispravnom postupanju u situacijama nastanka požara.