NESCAFÉ Plan 2030. doprinosi ostvarenju cilja kompanije Nestlé da do 2050. dosegne nultu stopu emisije stakleničkih plinova. Cilj brenda NESCAFÉ je da do 2025. 100 posto kave dolazi iz certificiranih održivih izvora te da do 2030. nabavka 50 posto ključnih sastojaka dolazi regenerativnim poljoprivrednim metodama.
NESCAFÉ, najveći brend kave kompanije Nestlé i jedna od omiljenih kava na svijetu, u okviru NESCAFÉ Plana 2030. nastavlja podupirati regenerativnu poljoprivredu, smanjivati emisije stakleničkih plinova i unaprjeđivati životni standard uzgajivača kave. U Plan je uloženo više od 1 milijarde švicarskih franaka, a zahvaljujući ovoj investiciji NESCAFÉ će proširiti desetogodišnje aktivnosti vezane za održivost brenda i pružiti dodatan doprinos održivosti uzgoja kave te pomoći uzgajivačima u prelasku na regenerativnu poljoprivredu do 2030.
NESCAFÉ nastavlja podupirati uzgajivače u regenerativnom uzgoju kave pružajući im odgovarajuću obuku, tehničku pomoć i visokoprinosne sadnice kave kako bi im pomogao u prijelazu na regenerativne prakse uzgoja kave. Izazov u uzgoju kave predstavljaju i klimatske promjene. Rastuće temperature smanjit će područje pogodno za uzgoj kave do 50 posto do 2050. godine[1]. Istovremeno, prihodi i životni standard[2] od oko 125 milijuna ljudi ovisi o tržištu kave, a procjenjuje se da 80 posto obitelji koje uzgajaju kavu živi na granici siromaštva ili ispod nje[3].
„Posao s kavom razlikuje se od bilo kojeg drugog. Doslovno ulazimo u domove i srca milijuna ljudi diljem svijeta svaki dan. U Hrvatskoj se dnevno popije gotovo 1,5 milijuna šalica instant kave, pri čemu je skoro svaka druga Nescafe[4], stoga potreba za kavom i navike naših potrošača daju drugačiji smisao i odgovornost svemu što radimo. Klimatske promjene veliki su izazov s kojim se mi u kompaniji Nestlé susrećemo istovremeno brinući se za prirodu i o ljudima koji se bave proizvodnjom kave. Jer, kakve god rezultate postigli, ako oni ne počivaju na našem svjesnom izboru da svijet oko sebe učinimo boljim mjestom za život, uspjeh neće biti održiv. Upravo taj stav daje našoj kavi jedinstven okus“, izjavila je Atana Škalko, izvršna direktorica kategorije pića za tržište Jugoistočne Europe.
NESCAFÉ će u suradnji s uzgajivačima kave raditi na testiranju, učenju i procjeni učinkovitosti višestrukih regenerativnih poljoprivrednih praksi i pritom se fokusirati sedam ključnih područja, odakle dolazi 90 posto kave ovoga brenda – Brazil, Vijetnam, Meksiko, Kolumbija, Obala Bjelokosti, Indonezija i Honduras. Kako bi ubrzao prijelaz na regenerativnu poljoprivredu,u pojedinim zemljama kao što su Meksiko, Obala Bjelokosti i Indonezija, NESCAFÉ će uvesti pilot-program financijske potpore.
Regenerativna poljoprivreda pridonosi i smanjenju ugljičnog dioksida iz atmosfere i smanjenju emisije stakleničkih plinova, stoga je ona ključni dio prema nultoj stopi emisije stakleničkih plinova kompanije Nestlé. Svojim aktivnostima NESCAFÉ će pridonijeti ambicioznim planovima kompanije i prepolovljenju emisija stakleničkih plinova do 2030. te postizanju nulte neto emisije stakleničkih plinova do 2050. Brend namjerava pomoći poljoprivrednicima da zasade više od 20 milijuna stabala na ili u blizini svojih farmi kave.
Od 2010. brend je ulagao u održivost kroz NESCAFÉ Plan i ostvario značajan napredak u sljedećim područjima:
- odgovorno nabavljena kava: 82% NESCAFÉ kave bilo je odgovorno nabavljeno 2021.
- sadnice kave: 250 milijuna novih sadnica kave podijeljeno je poljoprivrednicima od 2010.
- praćenje i evaluacija: procjena utjecaja u partnerstvu s Rainforest Alliance u 14 zemalja
- emisije stakleničkih plinova: 46 posto smanjenje emisija stakleničkih plinova u tvornicama topljive kave (2020. u odnosu na 2010., po toni proizvoda)
- potrošnja vode: 53 posto manje povlačenja vode u našim tvornicama topljive kave (2020. u odnosu na 2010., po toni proizvoda).
Više informacija potražite na Nestle.hr i Facebooku kompanije Nestlé.
[1] Inter-American Development Bank
[1] TechnoServe
[1] Izračun kompanije Nestlé temeljen je na podacima panela maloprodaje izvještavanih od strane NielsenIQ, za kategoriju kave u zadnjih 12 mjeseci zaključno sa srpnjem 2022., za cijelo tržište Republike Hrvatske / Bosne i Hercegovine.