Novi članovi menadžment tima HEINEKENA Hrvatska

Foto: Saša Ćetković

Stefania Silvestri imenovana je direktoricom financija HEINEKENA Hrvatska, dok je Dimitris Kyriazis preuzeo poziciju direktora Sektora prodaje unutar kompanije. Stefania Silvestri nastavit će razvijati funkciju financija u HEINEKENU Hrvatska fokusirajući se na strateške prioritete kompanije. Dimitris Kyriazis bit će zadužen za ostvarenje komercijalnog plana s fokusom na održivi rast u svim prodajnim kanalima, uključujući oblikovanje jake HoReCa strategije te razvoj snažnih odnosa s kupcima i potrošačima.

Kao i njihovi prethodnici, Stefania i Dimitris postaju članovi lokalnog menadžment tima te će oboje izravno odgovarati Marti Bułhak, predsjednici Uprave HEINEKENA Hrvatska.

Stefania Silvestri dolazi iz HEINEKENA Italija gdje je bila menadžerica za planiranje i kontroling, a prije toga je preko deset godina stjecala vrijedno iskustvo u odjelu financija L’Oréala, vodeće globalne tvrtke u segmentu ljepote i osobne njege. Za to vrijeme bila je na vodećim pozicijama u odjelima za planiranje i kontroling, uključujući poziciju direktorice financijskog kontrolinga u Belgiji te direktorice financijskog kontrolinga u Italiji. Prije dvije godine pridružila se HEINEKENU Italija gdje je rukovodeći funkcijama planiranja i kontrolinga pridonosila transformaciji i rastu operativne kompanije, pokazujući značajne liderske vještine te funkcionalne kompetencije.

Dimitris Kyriazis dolazi iz HEINEKENOVE operativne kompanije EMEA Export & Global Duty Free gdje je bio odgovoran za komercijalne aktivnosti izvoznog poslovanja u Europi, na Bliskom istoku, u Africi, kao i za bescarinsko poslovanje širom svijeta.  U HEINEKENU je preko 19 godina, od čega je 15 godina proveo u HEINEKENU Grčka u različitim ulogama – od brend menadžementa do seniorskih prodajnih pozicija u maloprodaji i ugostiteljstvu. Nakon toga, 2018. godine se priključio operativnoj kompaniji Europe Exports & GDF, koja nakon reorganizacije i spajanja s AMEE Export postaje EMEA Export & GDF. Imao je ključnu ulogu u toj transformaciji, ali i vođenju različitih regija kroz turbulentna vremena tijekom pandemije smanjivši njen negativan utjecaj na poslovanje. Dimitris je i dao značajan doprinos stvaranju prodajne organizacije koja je fokusirana, učinkovita, usmjerena rastu i temeljena na podacima.