Talijanski proizvođač žestokih pića Campari objavio je da je dogovorio kupnju početnih 70 posto udjela u Wilderness Trail Distillery u Kentuckyju za 420 milijuna dolara.
Sjedinjene Američke Države najveće su Camparijevo tržište i važne su za potencijalno širenje kompanije, izjavio je prošli tjedan za Reuters izvršni direktor Bob Kunze-Concewitz, dodavši da želi razvijati poslovanje u segmentu alkoholnim pićima koja moraju dulje odležati u bačvama.
“Dodavanjem brzorastućeg super premium branda Wilderness Trail dodatno proširujemo i podižemo kategoriju kvalitete u ponudi burbona, pripremajući ga za poziciju drugog važnog oslonca Campari grupe, nakon portfelja aperitiva”, rekao je Kunze-Concewitz.
Campari već kontrolira tvrtku Wild Turkey, a akvizicija većinskog udjela u Wilderness Trail Distillery omogućuje mu značajno proširenje proizvodnih kapaciteta i zalihe koje će ležati u bačvama i poslužiti kao osnova za rast poslovanja s vrhunskim burbonima u budućnosti.
Vrijednost američke destilerije procijenjena je ugovorom na 600 milijuna dolara, što znači da će biti druga najveća akvizicija za talijansku grupu, nakon kupnje Grand Marniera 2016. godine.
Prema ugovoru, Campari ima opciju za kupnju i preostalih 30 posto udjela. Campari planira financirati akviziciju kombinacijom gotovine i kredita.
Destilerija Wilderness Trail pokrenuta je 2012., a u ovoj godini očekuje 39-postotni skok prihoda, na 57 milijuna dolara i temeljnu dobit od 37 milijuna dolara. (Hina/Reuters)