Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (78,5%) i Konzum (74,4%). Dvije trećine kupaca posjetilo je Plodine, a 62,9% Kaufland.
Analizirala: Martina Soršak Susović, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja 3 mjeseca posjetio Lidl (79,8%) i Konzum (74,4%). Dvije trećine je posjetilo Kaufland, a 58,7% Plodine.
Interspar je u prethodna 3 mjeseca posjetilo 44,9%, a Spar, nešto manje 41,9% kupaca. Nešto manje od 30% posjetilo je Eurospin, a 22% je Tommy. Ostale trgovačke lance posjećuje manje od 20% kupaca.
Vezano za mjesto najčešće kupnje, Konzum, Kaufland i Lidl imaju podjednak rezultat – svaki lanac je mjesto najčešće kupnje za petinu kupaca. Ostale trgovačke lance posjećuje najčešće manje od 10% kupaca.
Željeli smo provjeriti kakva je lojalnost kupaca pojedinom trgovačkom lancu. Kao mjera lojalnosti koristi se omjer najčešće posjećenog lanca i svih posjećenih lanaca, pri čemu 0 označava potpuni izostanak lojalnosti, a 1 potpunu lojalnost.
Među promatranim lancima, najviši indeks lojalnosti imaju Kaufland, Konzum i Lidl, nešto nižu Tommy i Spar.
Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku. U listopadu 2022. ukupan postignuti uzorak obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži. Također, rezultati pokazuju posjećenost pojedinog lanca, a ne potrošnju u istom.