Raznoliko društvo EuroCompany hrskavih orašastih plodova, suhog voća, zdravih sjemenki i ukusnih mahunarki od sada se na policama trgovina nalazi u novom dizajnu
Ujutro uz doručak, na poslu za međuobrok, kao glavni sastojak za zdravi ručak ili za grickanje uz omiljeni film – Perfect day linija dobrodošla je u svako doba dana. Iako se dizajnom razlikuje, kvaliteta proizvoda i dalje je na visokom nivou na koji su potrošači navikli. Perfect day asortiman donosi raznoliko društvo ukusnog suhog voća i orašastih plodova koje je, osim bogatog okusa, odličan izvor hranjivih sastojaka.
Mješavine suhog, kandiranog i orašastog voća idealne za sve koji biraju zdrave grickalice prepune energije i nutrijenata. U Perfect day asortimanu nalaze se i jestive sjemenke i žitarice koje su zdrave i u trendu. Također možete pronaći i mahunarke savršene za pripremu jela bogatih vlaknima i proteinima. Perfect day linija stvorena je da uljepša jutra uz doručak, dan na poslu kao međuobrok, kao glavni sastojak za zdravi ručak ili za grickanje uz omiljeni film ili utakmicu.
Tvrtka EuroCompany99 bavi se preradom, pakiranjem i proizvodnjom orašastih plodova, suhog voća, sjemenki i mahunarki. Osnovana je 1999. sa sjedištem i pogonom u Bosni i Hercegovini. Posjeduje vlastite tvrtke za distribuciju u Hrvatskoj – EuroCompany99 d.o.o. (ured Zagreb i ured Rijeka) i u Srbiji – EuroCompany99 d.o.o. (ured Beograd).
EuroCompany99 HR pokriva tržišta Hrvatske i tržišta članica EU dok EuroCompany99 SRB pokriva tržišta Srbije i Crne Gore. Ostala tržišta rade preko distributera (vlastita marka) ili izravno s trgovačkim lancima (privatna robna marka) među kojima su Konzum, Mercator, Lidl i Kaufland.
S 12 linija za pakiranje koje mogu proizvesti više od 15 milijuna komada pakiranja godišnje, mogu odgovoriti svim zahtjevima tržišta regije, Europe pa i šire . U skladu s temeljnim vrijednostima tvrtke, certificirani su kroz niz sustava upravljanja sigurnošću prehrambenih proizvoda.
Posjeduju certifikate: ISO9001, IFS Food, HACCP, BRC Food i KOCHER. Osim Perfect day linije, u asortimanu imaju i LA GRANA snack liniju koja je na tržište u novom ruhu izašla krajem 2021. u četiri linije: slana linija – kikiriki, sjemenke i orašasti plodovi te neslana linija.
Za svako La Grana pakiranje birani su najbolji orašasti plodovi, kikiriki i sjemenke s ciljem da uživate u baš svakoj prilici u kojoj se kupci nađu. Kroz svoje proizvodne linije EuroCompany želi osvijestiti potrošače da češće konzumiranje orašastih plodova, suhog voća, sjemenki, mahunarki i žitarica osigurava organizmu potrebnu zdravu energiju i time pospješuje raspoloženje i cjelokupno zdravlje.
Namirnice bogate nutrijentima našem organizmu daju potrebnu energiju, regulacijske i zaštitne elemente koji u sinergiji s fizičkom aktivnosti omogućavaju ispravno funkcioniranje tijela i uma. Jedan korak u poboljšanju zdravlja, a koji se odnosi upravo na fizičku aktivnost, istaknuli su sloganom Pokreni energiju uz najbolje od prirode!, a znakom kvalitete žele skrenuti pozornost na odabir unosa zdravih, prirodnih i kvalitetnih namirnica.