Manji broj ispitanika je posjetio Plodine (61,6%) te Interspar (46,6%) i Spar (42,2%). Eurospin je posjetilo nešto više od jedne četvrtine kupaca dok podjednaku posjećenost imaju Studenac, Tommy, KTC i NTL.
Analizirala: Martina Soršak Susović, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je podjednak broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (78,6%), Konzum (76,9%) i Kaufland (66,8%). Manji broj ispitanika je posjetio Plodine (61,6%) te Interspar (46,6%) i Spar (42,2%).
Eurospin je posjetilo nešto više od jedne četvrtine kupaca. Podjednaku posjećenost imaju Studenac (20,3%), Tommy (19,7%), KTC (17,1%) i NTL (15%). Vezano za mjesto najčešće kupnje, Lidl, Kaufland i Konzum su najčešće posjećeni lanci. Manje od 10% kupaca najčešće posjećuje ostale lance Također smo ispitali motive kupnje u najčešće posjećenom trgovačkom lancu.
Glavni motiv se odnosi na praktičnost, tj. najčešće posjećen trgovački lanac se u najvećoj mjeri posjećuje radi blizine. Na drugom mjestu je velik broj akcija koje nudi pojedini trgovac. Nešto su manje važni asortiman, jeftinije osnovne cijene, kvaliteta trgovačkih marki te izbor svježeg voća i povrća.
Nešto manje važna je ponuda pekarskih proizvoda. Najmanju važnost ima loylaty program te ponuda svježeg mesa. U usporedbi s prošlom godinom rezultati su stabilni.
Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku. U siječnju 2023. on obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.