Najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio je Lidl (78,2%) i Konzum (75,4%). Slijede Kaufland (65,5%) i Plodine (57,7%) dok je manji broj ispitanika posjetio Interspar (43,0%) i Spar (42,8%).
Analizirala: Martina Soršak Susović, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (78,2%) i Konzum (75,4%). Slijede Kaufland (65,5%) i Plodine (57,7%) dok je manji broj ispitanika posjetio Interspar (43,0%) i Spar (42,8%). Manju posjećenost imaju Eurospin (27,6%), Tommy (20,7%), Studenac (19,6%), NTL (16,6%) i KTC (15,7%).
Vezano za mjesto najčešće kupnje, Lidl, Konzum i Kaufland imaju podjednak rezultat. Značajno manji broj najčešćih kupaca imaju ostali trgovački lanci.
Najveći broj kupaca preporučuje Lidl (66,7%). Podjednak udio preporučuje Kaufland (55,4%) i Konzum (51,7%). Interspar preporučuje 35,7%, Plodine 33,4%, a daljnjih 29,4% preporučuje Spar. Nešto manje od jedne trećine preporučuje Spar (32,6%).
Ostale lance preporučuje manji udio kupaca. Usporedili smo i udjele lanaca posjećenih u posljednja tri mjeseca i preporuke te se pokazalo da najpovoljniji omjer ima KTC. Od ostalih lanaca najveći udjel imaju Lidl, Kaufland i Interspar.
Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku. U ožujku 2023. uzorak obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.