Kampanja “Feed Your Greatness” hrvatsko-slovenskog startupa BiteMe osvojila je zlatnu nagradu IdejaX u kategoriji Best on Market na Danima komunikacija, najprestižnijem događaju u industriji marketinga i komunikacija u Hrvatskoj.
Kampanja, koju je osmislila ImagoOgilvy reklamna agencija, je ciljala na promicanje zdravog načina života i poticanje promjena u svakodnevnim prehrambenim navikama. Kako bi se privukla pozornost ciljane publike, kampanja se poigrala renesansnim remek-djelima i dodala im duhoviti odmak, snažne poruke i stil komunikacije prilagođene društvenim mrežama.
Darko Bosnar, kreativni direktor ImagoOgilvy reklamne agencije, istaknuo je kako se agenciji svidio beskompromisni stav koji je u srži brenda BITE ME. “Kad smo osmišljavali kampanju to je bilo ono što smo htjeli staviti u prvi plan. U njoj slavimo sve one koji ne pristaju na kompromise i ne dopuštaju da ih išta u životu zaustavi. Proizvodi su velikom brzinom počeli osvajati i strana tržišta pa smo osmislili slogan ‘Feed Your Greatness’ koji može funkcionirati globalno. Slogan naglašava upravo one trenutke osobnog ‘uzvišenja’ kada netko uz malu pomoć BITE ME proizvoda nadvladava svakodnevne izazove. Nadamo se da će kampanja potaknuti potrošače na aktivan život uz spoznaju da su za njih sada tu proizvodi uz koje mogu dodatnom energijom nahraniti ono najbolje u sebi”.
Feed Your Greatness kampanja privukla je veliku pozornost i naišla na dobre reakcije publike na društvenim mrežama, a nagrada IdejaX priznanje je za kreativnost i učinkovitost kampanje.
“Ovo je veliko priznanje za cijeli tim koji je radio na kampanji. Zahvaljujemo svima koji su je podržali i omogućili nam da osvojimo ovu prestižnu nagradu”, izjavio je Luka Mujkić, CMO BiteMe.
BITE ME brend nastavit će i dalje promicati zdravi način života i podizati svijest o važnosti prehrane za našu dobrobit.