Atlantic Grupa preuzima Strauss Adriatic

Emil Tedeschi, osnivač i vlasnik Atlantic Grupe (Foto: Milan Sabic/PIXSELL)

Atlantic Grupa predala je obvezujuću ponudu za kupnju tvrtke Strauss Adriatic, koju je Strauss Grupa službeno i prihvatila, a kojom se ta srpska kompanija, poznata po brendovima kave Doncafe i C kafa, vrednuje na 40,5 milijuna eura. 

Kako su izvijestili iz Atlantic grupe, za zaključenje te transakcije potrebno je prethodno odobrenje Komisije za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.

Obvezujuća ponuda, navode u priopćenju, bazirana je na ukupnoj vrijednosti transakcije („enterprise value“) u iznosu od 40,5 milijuna eura, bez dugovanja i gotovine te pretpostavljajući redovnu razinu normaliziranog neto radnog kapitala na dan zaključenja transakcije.

Strauss je poznat po jakim brendovima kave na srbijanskom tržištu – Doncafe i C kafa, koji bi se akvizicijom pridružili regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu. Uz to, Atlantic bi preuzeo i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda te 220 zaposlenih. 

“Atlantic Grupa najveći je proizvođač kave u regiji jugoistočne Europe i lider u razvoju kategorije, a ova je akvizicija sasvim na liniji strateškog određenja ka jačanju našeg osnovnog poslovanja. Po odobrenju Komisije, bit će mi zadovoljstvo poželjeti dobrodošlicu Doncafeu, C kafi te kolegicama i kolegama koji zajedno s njima ulaze u naš sustav. Iznimno me raduje perspektiva zajedničkog rasta i razvoja”, istaknuo je potpredsjednik Atlantic Grupe za strateška područja Kavu te Slatko i slano Mate Štetić.

Generalni direktor Strauss Adriatica Siniša Daničić zadovoljan je što su našli strateškog partnera koji će razvijati njihov dosadašnji biznis u Srbiji. “Ponosni smo na rezultate koje smo kao kompanija dosad ostvarili i uvjereni smo da će, po odobrenju regulatornih tijela, Atlantic Grupa nastaviti uspješno razvijati integrirano poslovanje s kavom na tržištu Srbije“, zaključio je Daničić.

Atlantic Grupa namjerava značajno ulagati u razvoj poslovanja s kavom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfelja i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu, ističe se dalje u priopćenju.

Navodi se i da je razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kave, čokolade te slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj strategije razvoja kompanije. (Hina)