Lidl i Kaufland imaju podjednak indeks lojalnosti dok je indeks lojalnosti lanca Konzum nešto viši. Indeks lojalnosti trgovačkog lanca Tommy je nešto viši nego udio preporuka, što je rezultat regionalne prisutnosti.
Analizirala: Martina Soršak Susović, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (79,8%) i Konzum (74,9%) dok je nešto manji udio posjetio Kaufland (65,7%) i Plodine (60,1%).
Podjednak broj je posjetio Spar (41,4%) i Interspar (41,3%). Eurospin je posjetilo 26,3%, Tommy 22,9%, a Studenac 21,2% kupaca. Podjednaku posjećenost imaju KTC (15,8%) i NTL (14,1%).
Vezano za mjesto najčešće kupnje, Kaufland, Lidl i Konzum su najčešće posjećeni lanci. Manje od 10% kupaca najčešće posjećuje ostale lance.
Nadalje, željeli smo usporediti lojalnost i preporuku pojedinog trgovačkog lanca. Na ovom prikazu lojalnost je prikazana indeksom (minimalna vrijednost 0, maksimalna vrijednost 1) koji je omjer broja kupaca u posljednja tri mjeseca i broja kupaca kojima je lanac mjesto najčešće kupnje.
Najveći udio preporuka imaju Lidl (67,5%) te Kaufland (58%) i Konzum (53,5%). Lidl i Kaufland imaju podjednak indeks lojalnosti dok je indeks lojalnosti lanca Konzum nešto viši. Indeks lojalnosti trgovačkog lanca Tommy je nešto viši nego udio preporuka, što je rezultat regionalne prisutnosti.