Gelovi za tuširanje: Kategorija bilježi rast vrijednosne prodaje

Najzastupljeni segment unutar kategorije su obiteljski gelovi za tuširanje čiji vrijednosni udio iznosi 59%, zatim slijede muški gelovi za tuširanje s 33,4% vrijednosnog udjela te dječji gelovi za tuširanje sa 7,5% vrijednosnog udjela

Analizira: Majda Babić, Senior Client Executive, NielsenIQ

Gelovi za tuširanje obuhvaćaju proizvode za tuširanje bilo u kremi, gelu ili tekućini. Također, u kategoriju spadaju proizvodi koji su za tuširanje, a ujedno mogu biti i kupka, gelovi za tuširanje i losioni za tijelo u jednom, dječji proizvodi za tuširanje, antibakterijski i dermatološki gelovi za tuširanje, ako na njima nije navedeno da su protiv akni, te emulzije za tuširanje koje su pakirane bez pumpice.

Kombinacija: Body and Hair Shampoo, Shower & Shampoo, Shower and Bath, Body and Hair soaps, Face & Body wash, Face & Body & Hair wash isto spadaju u ovu kategoriju.

U kategoriju ne ulaze sapuni, proizvodi koji nemaju svrhu pranja tijela, proizvodi za pranje ruku te proizvodi na kojima je naznačeno da su protiv akni.

Ukupno u 2022. godini, kategorija gelova za tuširanje zabilježila je rast vrijednosne prodaje. Najzastupljeni segment unutar kategorije su obiteljski gelovi za tuširanje čiji vrijednosni udio iznosi 59%, zatim slijede muški gelovi za tuširanje s 33,4% vrijednosnog udjela te dječji gelovi za tuširanje sa 7,5% vrijednosnog udjela.

Ukoliko promatramo kanale prodaje, 62,3% ukupne vrijednosne prodaje kategorije se ostvaruje kroz drogerije i trgovine mješovitom robom (trgovine ispod 300 m2 prodajne površine) dok moderni formati (trgovine iznad 300 m2 prodajne površine) predstavljaju prodaju preostalih 37,6% vrijednosne prodaje.

U 2022. godini, zaključno s prosincem, promatrajući vrijednosni udio, vodeća tri proizvođača čine 46,4% vrijednosne prodaje kategorije gelova za tuširanje, a oni su abecednim redom: Beiersdorf, Coswell, Unilever.