Švicarski prehrambeni div Nestle izvijestio je da kupuje većinski udio u brazilskom proizvođaču vrhunske čokolade Grupo CRM u sklopu strategije širenja poslovanja na luksuzne slastice.
U Brazilu Grupo CRM ima više od 1.000 luksuznih trgovina u kojima prodaje brendove Kopenhagen i Brasil Cacau, a sve su prisutniji i na internetu, objavio je Nestle.
Švicarska tvrtka izvijestila je da kupuje udio u Grupo CRM od investicijske tvrtke Advent International, ne navodeći financijske pojedinosti akvizicije. Transakcija bi trebala biti zaključena 2024. godine.
U srijedu web stranica Brazil Journal izvijestila je da će Nestle većinski udio u brazilskoj tvrtki platiti oko tri milijarde brazilskih reala (602,78 milijuna dolara), dok su lokalne novine Valor Economico objavile brojku od 4,5 milijardi reala (904,18 milijuna dolara).
Akvizicija je dio strategije Nestlea o širenju ponude u segmentu vrhunske čokolade koja trenutno obuhvaća talijanski brend Baci.
U prvih šest ovogodišnjih mjeseci Nestleova organska prodaja konditorskih proizvoda, koja isključuje akvizicije i fluktuacije valuta, uvećana je 10,8 posto.
“Akvizicija dodatno proširuje i jača našu prisutnost u konditorskom segmentu u Brazilu, omogućujući nam ulazak u segment luksuznih proizvoda”, rekao je Laurent Freixe, izvršni direktor Nestlea za Latinsku Ameriku. (Hina)