U posljadnja tri mjeseca Lidl je posjetio najveći broj kupaca (76,4%), a slijedi ga Konzum (73,4%). Nešto manji udio posjećuje Kaufland (62,7%) i Plodine (55,2%) dok sljedeću grupu čine Interspar (45%) i Spar (40,8%).
Analizirala: Martina Soršak Susović, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (76,4%) i Konzum (73,4%). Nešto manji udio posjećuje Kaufland (62,7%) i Plodine (55,2%).
Sljedeću grupu čine Interspar (45%) i Spar (40,8%). Podjednak udio kupaca je posjetio Eurospin (29,2%), Studenac (27,4%) i Tommy (26,7%). Najmanju posjećenost imaju NTL (16,6%) i KTC (15,5%).
Vezano za mjesto najčešće kupnje, Lidl i Konzum su najčešće posjećeni lanci. Manje od 10% kupaca najčešće posjećuje ostale lance.
Željeli smo provjeriti kakva je lojalnost kupaca pojedinom trgovačkom lancu. Kao mjera lojalnosti koristi se omjer najčešće posjećenog lanca i svih posjećenih lanaca, pri čemu 0 označava potpuni izostanak lojalnosti, a 1 potpunu lojalnost.
Među promatranim lancima, najviši indeks lojalnosti imaju Konzum, Lidl i Kaufland dok podjednak indeks lojalnosti imaju ostali trgovački lanci, izuzev NTL-a.
Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku. U kolovozu 2023. ukupan postignuti uzorak obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži. Također, rezultati pokazuju posjećenost pojedinog lanca, a ne potrošnju u istom.