Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (81,1%) i Konzum (76,6%) dok je nešto manji udio posjetio Kaufland (64,5%) i Plodine (60,2%)
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (81,1%) i Konzum (76,6%) dok je nešto manji udio posjetio Kaufland (64,5%) i Plodine (60,2%).
Podjednak broj je posjetio Interspar (43,6%) i Spar (40,7%). Eurospin je posjetilo 30,1%, Studenac 25,8%, a Tommy 24,9% kupaca. Manje od petine kupaca posjetilo je KTC (18,8%) i NTL (12,4%).
Vezano za mjesto najčešće kupnje, Kaufland, Lidl i Konzum su najčešće posjećeni lanci. Manje od 10% kupaca najčešće posjećuje ostale lance. Nadalje, željeli smo usporediti lojalnost i preporuku pojedinog trgovačkog lanca.
Na ovom prikazu lojalnost je prikazana indeksom (minimalna vrijednost 0, maksimalna vrijednost 1) koji je omjer broja kupaca u posljednja tri mjeseca i broja kupaca kojima je lanac mjesto najčešće kupnje.
Najveći udio preporuka ima Lidl (67,2%) te Kaufland (59,1%) i Konzum (56,2%). Ta tri lanca imaju ujedno i najviši indeks lojalnosti. Indeks lojalnosti trgovačkih lanaca Tommy i KTC su nešto viši nego udjeli preporuka, što je rezultat regionalne prisutnosti tih lanaca.
Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku. U studenome 2023. ukupan postignuti uzorak obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.