Glovo, multikategorijska platforma koja korisnicima omogućava pristup raznim vrstama proizvoda i jela na zahtjev, najavljuje pokretanje Glovo+ u Hrvatskoj, programa koji donosi nove pogodnosti i nagrade dostavljačima koji dostavljaju putem platforme, na temelju njihove lojalnosti i uspješnosti.
Pokretanjem Glovo+, dostavljači koji koriste platformu sada će imati pristup proširenom skupu prilagođenih benefita, nadovezujući se na postojeće koje donosi program Obveza dostavljačima, niz društvenih i sigurnosnih benefita za dostavljače uveden u Hrvatskoj prije gotovo dvije godine.
Inicijativa Glovo+ ponudit će dostavljačima mogućnost pristupa dodatnim pogodnostima strukturiranim na nekoliko razina: brončana, srebrna, zlatna i dijamantna.
Oni će se postupno otključavati ovisno o postignutim razinama performansi i sastoje se od niza prilagođenih prednosti kao što su bonusi, oprema ili popusti kod partnera kao što su CityCoco Hrvatska, dm, Flixbus, ili Kako ide – Bike shop. Stoga program ima za cilj nagraditi angažman i lojalnost dostavljača, održavajući njihovu motivaciju i poboljšavajući njihovo iskustvo dostave i zadovoljstvo.
Program je testiran u posljednjem kvartalu prošle godine u tri zemlje u kojima Glovo posluje i rezultati su bili vrlo pozitivni. Najveći angažman primijećen je u dijamantnim i zlatnim razinama, pridonoseći značajnom poboljšanju od 15-20% u ukupnom zadržavanju i zadovoljstvu dostavljača. Plan Glova je pokrenuti Glovo+ program na svim tržištima na kojima posluje tijekom 2024. godine.