Infobip uvršten na prestižni popis najinovativnijih tvrtki na svijetu za 2024. časopisa Fast Company

Globalna cloud komunikacijska platforma Infobip, kao prva hrvatska kompanija koja je to uspjela, našla se na prestižnom popisu najinovativnijih tvrtki na svijetu časopisa Fast Company.

Na ovogodišnjem su popisu tvrtke koje svojim inovacijama oblikuju industriju i kulturu, a koje postavljaju nove standarde i bilježe izvanredna dostignuća i prekretnice u svim gospodarskim sektorima. Pored popisa 50 najinovativnijih tvrtki na svijetu, časopis Fast Company odao je priznanje nizu organizacija (ukupno 606 njih) u 58 različitih sektora i regija. „Inovacije su u središtu svega što radimo u Infobipu i drago nam je da je časopis Fast Company prepoznao naša postignuća. Naša tehnologija mijenja način na koji organizacije komuniciraju sa svojim korisnicima, bilo da je riječ o automobilskoj industriji, maloprodaji, financijskim uslugama, zdravstvenoj zaštiti ili nekim drugim društvenim djelatnostima“, rekao je Silvio Kutić, glavni izvršni direktor Infobipa.

„Primjenjujemo našu inovativnu tehnologiju kako bismo transformirali različite industrijske vertikale. Budućnost konverzacije već je stigla, a mi organizacijama pomažemo da ubrzaju svoju digitalnu transformaciju i prebace se na intuitivnu, dvosmjernu interakciju sa svojim korisnicima putem kanala i chat aplikacija koje korisnici koriste u komunikaciji sa svojim obiteljima i prijateljima“, dodao je Kutić. Infobip je surađivao s tvrtkama poput Ubera, Bolta i Cabifyja s ciljem uvođenja inovativnih modela unutar automobilske industrije i transformacije komunikacije s korisnicima. Jedan od posljednjih značajnih Infobipovih projekata je onaj s Uberom u Indiji, kada je razvio chatbot koji se temelji na umjetnoj inteligenciji i korisnicima omogućuje naručivanje vožnji putem aplikacije WhatsApp. Riječ je o prvoj inicijativi takve vrste u svijetu koja korisnicima Ubera pruža besprijekorno iskustvo rezerviranja usluge prijevoza.

Popis najinovativnijih tvrtki na svijetu prepoznatljiv je i prestižan projekt časopisa Fast Company i jedan od najiščekivanijih uredničkih materijala svake godine. Nakon što su prošli kroz tisuće zaprimljenih prijava, urednici i novinari časopisa Fast Company odabrali su tvrtke koje potiču napredak diljem svijeta i u različitim industrijama. Rezultat je svjetski vodič kroz inovacije današnjice: od startup tvrtki u ranim fazama razvoja do nekih od najvrjednijih tvrtki na svijetu. Materijali vezani za popis najinovativnijih tvrtki na svijetu dostupni su na stranici časopisa Fast Company, a u tiskanom će obliku biti objavljeni 26. ožujka.

„Naš popis najinovativnijih tvrtki na svijetu predstavlja ne samo sveobuhvatan uvid u inovacijsko gospodarstvo, već i pregled trendova u poslovanju koji su odredili proteklu godinu“, istaknuo je glavni urednik časopisa Fast Company Brendan Vaughan. „Tijekom 2023. godine bili smo svjedoci izvanrednih inovacija u različitim industrijama, no isto tako smo uočili i nekoliko jasnih obrazaca: sve veći utjecaj umjetne inteligencije, trijumfalni povratak manifestacija uživo i golemi napredak u rješavanju problema globalnog zagrijavanja (tzv. climate tech). Suočeni smo sa zastrašujućim izazovima na brojnim poljima, no rješenja kojima smo odali počast našim popisom daju mi nadu u budućnost“, dodao je Vaughan.

Podsjetimo, u veljači je Infobip u suradnji s Podravkom, vodećom hrvatskom prehrambenom kompanijom, pokrenuo rješenje pod nazivom SuperfoodChef AI by Coolinarika. Taj se inovativni virtualni asistent temelji na umjetnoj inteligenciji, a osmišljen je kako bi pomogao korisnicima u odabiru zdravijeg načina prehrane.  Osim toga, upravo zahvaljujući Infobipu, digitalni osiguravatelj LAQO prvi je u europskoj fintech industriji predstavio digitalnog asistenta u korisničkoj podršci koji se temelji na GPT tehnologiji. Infobip je osmislio chatbot koji pruža brze, dostupne i personalizirane odgovore na korisničke upite. U rujnu 2023. godine svjetski poznata analitička kuća Gartner proglasila je Infobip liderom na CPaaS (Communications Platform-as-a-Service) tržištu zahvaljujući cjelovitosti vizije i sposobnosti izvršenja.