HEINEKEN je na čelo svoje operativne kompanije u Hrvatskoj imenovao Maud Meijboom-van Wel. Nova predsjednica Uprave na ovoj poziciji će od 1. svibnja zamijeniti Martu Bułhak koja, nakon nešto više od tri i pol godine provedene u HEINEKENU Hrvatska, nastavlja svoj put unutar kompanije u Sloveniji kao predsjednica Uprave Pivovarne Laško Union.
Maud Meijboom-van Wel priključila se HEINEKENU 2002. radeći na različitim komercijalnim i menadžerskim pozicijama, uključujući onu menadžerice marketinga brenda Amstel. Godine 2013. seli na Novi Zeland te kasnije i Maleziju gdje je obnašala funkciju direktorice marketinga u HEINEKENOVIM lokalnim operativnim kompanijama. Nakon toga, 2017. postaje članica Heineken® menadžment tima kao direktorica Heineken Brand Development APAC te globalnih komunikacija. Na toj je poziciji bila zaslužna za preokret trenda pada brenda u regiji Azija i Pacifik, kao i lansiranje Heinekena® 0.0 u toj regiji. Nadalje, bila je zadužena i za razvoj nekoliko globalnih i lokalnih kampanja za Heineken®, a bila je i članica Uprave u Thai Asia Pacific Brewery (TAPB). U Hrvatsku dolazi s pozicije predsjednice Uprave HEINEKENA Lanka gdje je pokrenula lokalnu proizvodnju Heinekena® te vodila kompaniju i tim kroz ozbiljne ekonomske krize u zemlji te proces prodaje dionica i osnutka nove kompanije.
Maud u Hrvatsku donosi svoje bogato iskustvo i strast u izgradnji brendova, pokretanju inovacija, razvoju ljudi te kulture raznolikosti, jednakosti i uključivosti. Nastavit će provoditi strategiju EverGreen unutar HEINEKENA Hrvatska, a kao nova predsjednica Uprave odgovarat će izravno Dimitru Alexievu, HEINEKENOVOM direktoru za Europu.
Marta Bułhak karijeru u pivskoj industriji gradi od 1997. godine na različitim pozicijama unutar Grupe Żywiec. Nakon toga postaje dio HEINEKENOVOG globalnog tima za ljudske resurse, a prije dolaska u Hrvatsku u jesen 2020. godine bila je glavna direktorica za Europe Export i Global Duty Free (EE&GDF) u središnjici kompanije. Tijekom svog mandata u HEINEKENU Hrvatska, Marta se usredotočila na jačanje pobjedničke kulture predvodeći snažan rast kompanije na tržištima Hrvatske te Bosne i Hercegovine. Pokrenula je i uzbudljiv investicijski ciklus u pivovaru u Karlovcu kako bi osigurala održivost poslovanja kroz brojne projekte, poput linije za punjenje limenki te horizontalnih tankova za lokalnu proizvodnju Heinekena®. Također, stavljala je fokus na razvoj snažne kulture dijaloga te dosljedne interne komunikacije. Svojim uključivim stilom vođenja i razumijevanjem poslovnih okolnosti i prilika izgradila je otpornu organizaciju spremnu za buduće izazove.