Predstavljen novi vizualni identitet Decathlon trgovina i nova globalna strategija

Decathlon, vodeća svjetska višestruko specijalizirana trgovina sportske opreme, na globalnoj razini predstavila je novi vizualni identitet, kao i novu strategiju vođenu sloganom “Move People Through the Wonders of Sport”, kojoj je cilj približiti inovativni i održivi sport svima.

U skladu s time, nova globalna strategija Decathlona obuhvaća poboljšano korisničko iskustvo, snažnu predanost održivosti i sveukupnu modernizaciju tvrtke.

Rebrandingom Decathlon trgovina cilj je pružiti kupcima puni potencijal kroz novi i pojednostavljeni asortiman olakšavajući pronalaženje najbolje opreme uzimajući u obzir svačije razine intenziteta sportskih aktivnosti.

Barbara Martin-Coppola, glavna izvršna direktorica Decathlona, povodom rebrandinga izjavila je: „Danas, više nego ikad, svijetu je potreban sport. On ima moć ujedinjavanja te može poboljšati fizičko i mentalno zdravlje. U Decathlonu želimo imati pozitivniji utjecaj na ljude, društvo i planet upoznavanjem ljudi s čudima sporta. Uvjerena sam da će naša ambiciozna strategija razviti naš način poslovanja i osigurati da Decathlon bude vodeći u djelatnosti kao jedinstven i pouzdan sportski brend.”

Novi vizualni identitet predstavlja novi logo, koji simbolizira otvorenost, a nova nijansa plave predstavlja vjerodostojnost Decathlona kao brenda. Uz dinamičnu plavu boju, sada je predstavljena nova ikona brenda – „orbita“ – koja izražava pokret, ambiciju dosezanja novih visina i cirkularnost, u srcu održivog poslovnog modela Decathlona.

U skladu sa strategijom, Decathlon će približiti sport svima kroz novi i pojednostavljeni portfelj robnih marki, razvijen u suradnji sa stručnjacima i fokusiran na 9 ključnih kategorija: Quechua (planina), Tribord (voda i vjetar), Rockrider (biciklizam na otvorenom), Domyos (fitness), Kuikma (reket sportovi), Kipsta (timski sportovi), Caperlan (ribolov i sportovi u prirodi), Btwin (urbano jedrenje i mobilnost) i Inesis (sportovi preciznosti), te na 4 stručne robne marke: Van Rysel, Simond, Kiprun i Solognac.

NOVO KORISNIČKO ISKUSTVO ZA DECATHLON KUPCE

Kako bi iskustvo kupnje bile pojednostavljeno, u narednim mjesecima više od 1700 trgovina Decathlon trgovina diljem svijeta bit će obnovljeno uz potpuno novu postavu, nudeći kupcima intuitivnu navigaciju, povećanu vidljivost proizvoda, privlačne fizičke i digitalne zaslone, te estetski ugodnu atmosferu.

I digitalni lanac nabave Decathlona osmišljen je uz najbolje alate i algoritme za umjetnu inteligenciju kako bi omogućio precizno predviđanje, planiranje asortimana i parametre zaliha. To je već dovelo do značajnog smanjenja razine zaliha i mnogih poboljšanja, uključujući smanjenje troškova prijevoza, ugljičnog otiska i vremena isporuke.

U tijeku je i proces lansiranja globalnog programa vjernosti i izrada mobilne aplikacije za Decathlonove registrirane korisnike što će kupcima omogućiti sasvim novo, poboljšano iskustvo kupovine gdje će uživati u brojnim pogodnostima koje program nudi.

POSLOVNI MODEL TEMELJEN NA ODRŽIVOSTI

Sve dobro koje sport može učiniti za živote ljudi i društva ne može biti na štetu planeta.

S obzirom da Decathlon želi postati pokretačka snaga i ostvariti neto nultu stopu emisija do 2050. godine, novom strategijom će nastojati zadovoljiti dva glavna cilja dekarbonizacije: smanjenje apsolutnih emisija CO2 za 20 % u 2026. godini, te smanjenje apsolutnih emisija CO2 za 42 % u 2030. i neto nulta stopa emisija do 2050.

To također znači da Decathlon već sada povećava životni vijek proizvoda i omogućuje kupcima ponovnu uporabu, popravak i recikliranje svojih proizvoda.