U svijetu koji se sve brže okreće, gdje se komunikacija često svodi na virtualnu razmjenu, nova kampanja PIK Vrbovca ‘Dođi za stol’ podsjeća nas na važnost fizičkog okupljanja i dijeljenja obroka s dragim osobama
PIK Vrbovec predstavio je svoju najnoviju korporativnu kampanju pod sloganom ‘Dođi za stol’. Ova kampanja označava prekretnicu u izgradnji snažne priče o PIK brendu, fokusirane na dodatno povećanje vidljivosti i poboljšanje percepcije kompanije kao inovativne i moderne. Glavna poruka ‘Dođi za stol’ potiče na zajedništvo i povezanost te naglašava važnost dijeljenja obroka kao prilike za stvaranje posebnih trenutaka.
S više od 85 godina iskustva u proizvodnji svježeg mesa i mesnih prerađevina, PIK Vrbovec nije samo brend hrane – PIK Vrbovec stvara trenutke koji zbližavaju ljude, a obroke pretvara u uspomene kojih se svi rado sjećaju. Njihova misija nije samo stvarati visokokvalitetne proizvode, već i graditi povjerenje uz iskustva koja se pamte. Jer u PIK-u vjeruju u moć hrane koja povezuje i unaprjeđuje sve odnose.
U svijetu koji se sve brže okreće, gdje se komunikacija često svodi na virtualnu razmjenu, ‘Dođi za stol’ podsjeća nas na važnost fizičkog okupljanja, dijeljenja obroka s dragim osobama. Kroz novu image kampanju ‘Dođi za stol’ PIK želi potaknuti ljude da stvore vrijedne veze i uspomene oko stola, ističući da ništa ne može zamijeniti tu bliskost i toplinu zajedničkog obroka.
“Naša nova kampanja reflektira naše duboko uvjerenje da hrana spaja ljude i stvara nezaboravne trenutke. Vjerujemo da je svaki obrok prilika za stvaranje dragocjenih uspomena, a kampanja ‘Dođi za stol’ naglašava upravo tu važnost dijeljenja i zajedništva”, izjavila je Kristina Hustić, direktorica marketinga PIK Vrbovca.
Svjesni smo da bilo što može zamijeniti stol, ali ništa ne može nadomjestiti one koji sjede oko njega. Bilo da su to obitelj, prijatelji ili kolege, njihova prisutnost je ono što čini trenutke za svakim stolom posebnim. A PIK Vrbovec će se pobrinuti da svaki taj trenutak bude i nezaboravan. Partner koji je, u suradnji s PIK-om, dao život ovoj kampanji je agencija Imago, poznata po svojoj stručnosti i inovativnosti. Njihovo dugogodišnje iskustvo i kreativni pristup osigurali su da kampanja istakne važnost zajedništva i dijeljenja obroka na način koji odražava autentičnost PIK brenda.