Andrey Polyakov: Pred nama je još jedna legendarna godina zahvaljujući inovacijama po kojima smo poznati

Andrey Polyakov, direktor tvrtke Japan Tobacco International (JTI) za tržišta Hrvatske i Slovenije

„Iznimno nam je važna naša digitalna b2b platforma JTI team koja, prije svega, služi za kvalitetnu međusobnu komunikaciju s našim maloprodajnim partnerima, pružajući edukaciju o proizvodima i kontinuiranu podršku i suradnju“, ističe Andrey Polyakov, direktor tvrtke Japan Tobacco International (JTI) za tržišta Hrvatske i Slovenije.

Andrey Polyakov direktor je Japan Tobacco Internationala (JTI) za hrvatsko i slovensko tržište od 2022. U JTI-u je već skoro 20 godina, a njegovo bogato profesionalno iskustvo obuhvaća različite marketinške i prodajne funkcije, kako na tržištima tako i u sjedištu kompanije u Ženevi, Švicarska.

Kako biste opisali tržišta Hrvatske i Slovenije?

Što se tiče tržišta za koja sam trenutno zadužen, mogu istaknuti kako su Hrvatska i Slovenija susjedne zemlje sa sličnim trendovima kada je riječ o potrošnji duhanskih proizvoda. Također, oba su tržišta zemlje članice Europske unije s implementiranom vrlo strogom regulativom kada su u pitanju duhanski proizvodi. Svako tržište u regiji ima svoje specifičnosti, no neovisno o razlikama, brojne su nam stvari zajedničke. Sve u svemu, smatram se sretnim čovjekom što radim u, i za, ove dvije prelijepe zemlje s tako bogatom i zanimljivom kulturom, prekrasnom prirodom i fantastičnim ljudima.

Spomenuli ste vrlo strogu regulativu…

Vezano za regulatorno okuženje u kojem poslujemo, uvijek smatramo potrebnim istaknuti kako su predvidivost, postupnost i razmjernost ključne pri oporezivanju duhanskih proizvoda koji su trošarinska roba. To je posebice važno za Hrvatsku zbog suzbijanja nezakonite trgovine duhanskim proizvodima s obzirom na to da Hrvatska ima dugu kopnenu granicu sa zemljama koje nisu članice Europske unije i nemaju toliko visoko porezno opterećenje na duhanske proizvode.

Kako se razvijalo poslovanje tvrtke JTI u Hrvatskoj? Što je trenutno u fokusu kompanije?

JTI u Hrvatskoj posluje od 2010. te je od tada kontinuirano najbrže rastuća duhanska kompanija na tržištu. Apsolutni je lider u segmentu rezanog duhana s markom Old Holborn Yellow i Super Slims formata cigareta s markom LD Super Line Pink. JTI je godinama naporno radio kako bi u Hrvatskoj stvorio sve preduvjete za dugoročan uspjeh na tržištu.

Naglasio bih da smo iznimno zadovoljni plodovima svoga rada te ćemo nastaviti ulagati maksimalne napore kako bismo uspostavili suradnju s novim partnerima u maloprodajnim lancima i unaprijedili postojeća partnerstva. U tom smislu, iznimno nam je važna naša digitalna b2b platforma JTI team koja, prije svega, služi za kvalitetnu međusobnu komunikaciju s našim maloprodajnim partnerima, pružajući edukaciju o proizvodima i kontinuiranu podršku i suradnju.

S kolikim je asortimanom JTI danas prisutan na hrvatskom tržištu? Koja su aktualna lansiranja?

Jedan od temelja JTI-evog uspjeha na hrvatskom tržištu jest naš asortiman koji omogućava svakom potrošaču duhanskih proizvoda da si izabere odgovarajuću cigaretu ili rezani duhan. JTI trenutno u ponudi ima 23 marki cigareta obitelji Winston, Camel, Sobranie i LD te 5 marki rezanog duhana obitelji Camel, Old Holborn i Amber Leaf.

Upravo u obitelji Camel, koji je jedan od pet najprodavanijih brendova cigareta u svijetu, imamo jednu novinu koja dolazi na hrvatsko tržište ovih dana, a to je Camel Legend. Camel je snažan brend koji je na svjetskom tržištu prisutan više od 110 godina te i dan danas ne prestaje inspirirati svojim avanturističkim stilom u kojem se mnogi pronalaze. Camel je 1913. donio globalnu inovaciju u kategoriji s prvim cigaretama u formatu pakiranja, a s inovacijama nastavlja i sada, na više od 100 tržišta u svijetu na kojima je dostupan.

Po čemu su specifični Camel Legend proizvodi?

Prepoznavši potrebe potrošača koji žele vrhunsku cigaretu po pristupačnoj cijeni, Camel Legend donosi četiri potpuno nove marke cigareta kojima proširuje paletu Camel obitelji u Hrvatskoj. Četiri nova legendarna Camela; Blue i Yellow, svaki u King Size i 100’s formatu (popularne ‘stotke’) donose autentično iskustvo upotpunjeno američkom mješavinom duhana. Taj legendarni Camel doživljaj dostupan je po maloprodajnoj cijeni od 4.1 EUR, što ga čini najboljim mogućim izborom u kategoriji za potrošače koji žele vrhunski proizvod podrijetlom iz EU. Vjerujemo kako će sve kvalitete Camel Legenda prepoznati i naši potrošači te kako je pred nama jedna legendarna godina!