Kolekcija ‘Budi Melem’ donosi poznatu nježnost koži, ali i pomaže potrebitim mališanima

Poznati proizvodi iz Melemove kolekcija Dragocjena ulja dobili su šareno, razigrano ruho. Oslikala su ga djeca Melem tima sa željom da njihovi veseli crteži donesu nježnost, radost i sreću mališanima kojima je pomoć najpotrebnija. Naime, riječ je o ekskluzivnoj kolekciji za dm prodavaonice od čije će se prodaje 5% prihoda putem Zaklade „Budi Melem“ u cijelosti donirati humanitarnoj Udruzi „RTL pomaže djeci”. Budite Melem, u svakom smislu riječi!

Melem je pripremio novo ruho za svoju najprodavaniju kolekciju Dragocjena ulja. Ambalaža je ilustrirana veselim crtežima koje su naslikala djeca Melem tima, a ova kolekcija nosi i simbolično ime „Budi Melem“. Od početka lipnja prodavat će se ekskluzivno u dm prodavaonicama, partneru projekta koji je podržao ovu dobrotvornu inicijativu. Naime, od prodaje „Budi Melem“ kozmetike 5% prihoda će se putem Zaklade „Budi Melem“, po završetku projekta, u cijelosti donirati Udruzi „RTL pomaže djeci“.  

Sunce, cvijet, oblak, duga, bubamara i srce donose sreću i dio su veselog, bezbrižnog djetinjstva mališana Melem tima, a njihova je želja da sva djeca budu bezbrižna, osjete ljubav i brigu. Melem svakodnevno donosi mirisnu nježnost, ali i moćnu zaštitu, sigurnost koži. Spojivši iskrene osjećaje i iskrenu učinkovitost Melem kozmetike, dobili smo prekrasnu priču koja donosi dobrobit onima kojima je pomoć najpotrebnija – najmlađima.

„Posegnite za omiljenim Melemom za tuširanje ili balzamom za usne, neka vas razvesele crteži naših najmlađih, uživajte u najnježnijim Melem proizvodima i pritom se osjećajte dobro jer činite dobro djelo, pomažete djeci“ apelirala je Anamari Halilović, brend menadžerica Melema i upraviteljica Zaklade „Budi Melem“ te nastavila „Želja nam je da ovaj projekt pokrene zajednicu te da Melem, sinonim u kozmetici za kvalitetnu, domaću njegu, bude ujedno sinonim za dobra djela i brigu za zajednicu i ljude s kojima živimo. Želja nam je da ovaj projekt traje i da se svi prepoznamo u dvije riječi – „Budi Melem“, zaključila je.

Udruga „RTL pomaže djeci“, koja već 18 godina transparentno podupire projekte neprofitnih organizacija koje se bave djecom diljem Republike Hrvatske, pokazala se kao idealan partner ovog projekta. Uz bezrezervnu podršku dm-a, „Budi Melem“ kolekcija će se prodavati od lipnja u svim prodavaonicama dm-a. Sva prikupljena sredstva će se putem Zaklade „Budi Melem“ donirati Udruzi „RTL pomaže djeci“ u listopadu, za pomoć radu i realizaciji projekata Udruge.

Potražite omiljene Melem proizvode u šarenoj ambalaži i učinite dobro djelo.