Kompanija Nestlé objavila je financijske rezultate za prvih šest mjeseci 2024. godine.
- Organski rast iznosi 2,1% od čega 0,1% dolazi iz realne interne stope rasta (RIG), a 2% iz porasta cijena. Ostvareni su bolji rezultati u svim zonama i kategorijama.
- Ukupna prodaja iznosi 45,0 milijardi CHF (-2,7%), s utjecajem valutnih tečajeva od -4,4% i neto prodajom imovine (dezinvesticije) od -0,4%
- Operativna dobit iz redovnog poslovanja (UTOP) povećana je 30 postotnih poena na 17,4% (odnosno za 40 postotnih poena po fiksnom tečaju)
- Slobodni novčani tok povećan je za 0,6 milijardi CHF na 4,0 milijarde CHF.
- Revidiran je plan za cijelu 2024. godinu: očekuje se organski rast prodaje od minimalno 3%. Smjernice za operativnu dobit nepromijenjene su, s očekivanim umjerenim rastom.
Povodom objave financijskih rezultata, Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé izjavio je: “Nestlé se vratio pozitivnom realnom internom rastu. Ostvarili smo bolji rast volumena i miksa proizvoda u cijeloj Grupi u drugom kvartalu. Nestlé Health Science se oporavlja prema planu i spreman je za drugu polovicu godine. Tijekom narednih šest mjeseci, nastavit ćemo poticati realan interni rast (RIG) plasiranjem na tržište inovacija koje odgovaraju trendovima među potrošačima i rastom naših najvećih glavnih brendova. Istovremeno, primijetili smo usporavanje rasta cijena. Stoga smatramo da je mudro prilagoditi naše smjernice za ovu godinu, pri čemu se očekuje da će organski rast prodaje biti minimalno 3%.”
Nestlé u Hrvatskoj
Kompanija Nestlé na hrvatskom je tržištu ostvarila organski rast od 17,8% u prvih pola godine.
“Sjajne poslovne rezultate ostvarili smo u prvih šest mjeseci ove, za nas slavljeničke godine, u kojoj obilježavamo 20 godina uspješnog poslovanja u Hrvatskoj. Jedan od glavnih generatora rasta je novi Route to Market u kanalu ugostiteljstva i sjajni rezultati našeg brenda Purina odnosno hrane za kućne ljubimce koji je lider u kanalu trgovine na tržištu Hrvatske. Zahvaljujući kvalitetnim planovima i vrhunskoj izvedbi na tržištu, maksimalno smo iskoristili potencijal uskršnjih blagdana i sezone roštilja, što je pomoglo tome da neke naše kategorije, poput kave, hrane, konditorskog programa i programa Nestlé Professional, ostvare dvoznamenkasti rast. Ovo je sjajan temelj za ostatak godine u kojem ćemo, uz ostvarivanje održivog rasta, i dalje aktivno činiti dobro u našoj zajednici sa snažim fokusom na smanjenje otpada od hrane kroz projekt #BirajZeleno i donacije naših proizvoda, da istaknem samo neke od inicijativa u tom segmentu”, izjavio je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.
Prodaja na razini Grupe
Organski rast iznosi 2,1% od čega 0,1% dolazi iz realne interne stope rasta (RIG), a 2% iz porasta cijena. Bolji rezultati ostvareni su diljem geografskih područja i kategorija. Gledajući po geografskim područjima, organski rast potaknut je rezultatima ostvarenima u Europi i na tržištima u razvoju.
Zona Europa
Organski rast u zoni Europa iznosio je 4,5% i ostvaren je u svim geografskim područjima i gotovo svim kategorijama. Tome je najviše doprinijela Purina PetCare zahvaljujući odličnim rezultatima premium brendova Purina One, Felix i Gorumet.
Konditorski proizvodi ostvarili su visoki jednoznamenkasti rast zahvaljujući snažnom zamahu brenda KitKat i ključnim lokalnim brandovima. Kava je ostvarila rast u srednjim jednoznamenkastim postocima, predvođena topivom kavom Nescafé i proizvodima Starbucks. Kulinarski proizvodi ostvarili su pozitivan rast na kojeg su utjecala lansiranja novih Maggi proizvoda, uključujući novu liniju azijske hrane i Thomy.
Više na ovoj poveznici