Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, danas je u Zadru, u ulici Stjepana Radića 1, otvorio svoju 400. prodavaonicu. Studenac je ujedno ovih dana dovršio proces preuzimanja Istarskih supermarketa te sada zajedno s IS mrežom ima preko pet stotina prodajnih mjesta duž obale i na otocima.
“Ponosni smo na našu ubrzanu ekspanziju, a otvorenje 400. prodavaonice važan je korak u tom procesu. Do kraja godine planiramo otvoriti još trideset prodajnih mjesta. Završetkom procesa preuzimanja Istarskih supermarketa postajemo najvećim maloprodajnim lancem na Jadranskoj obali, a naši formati na lokacijama u neposrednoj blizini naših kupaca i dalje ostaju primjereni njihovim potrebama”, izjavio je Filip Bilanović, član Uprave Studenca.
Nova prodavaonica Studenca u Zadru veličine je 116m2 i slijedi nove organizacijske standarde, prema kojima je do sada već preuređeno 60 prodajnih mjesta, a do kraja godine u planu je preuređenje njih ukupno sto.
Studenac je u ovoj godini u razvoj kompletne mreže uložio 240 milijuna kuna, a do kraja godine planirano je 300 milijuna kuna. Novi standardi Studenca uključuju novi vizualni identitet s novim logom u prepoznatljivoj dominantno narančastoj boji. Što se tiče asortimana, naglasak je na svježem voću i povrću, kruhu svježe pečenom na mjestu prodaje i svakodnevnoj ponudi svježih namirnica.
Osim novih standarda i novog asortimana, Studenac je uveo i novi To Go koncept, koji je prisutan i u novoj zadarskoj prodavaonici. Taj koncept prati nove tržišne trendove i nove zahtjeve kupaca koji se zbog sve ubrzanijeg načina života sve više odmiču od tradicionalnog načina prehrane, a žele se zdravije hraniti i dobiti kvalitetniji obrok za pristupačnu cijenu. Tako je Studenac uveo i nove proizvode poput svježih sokova, kave, vruće čokolade i čajeva, sendviča i raznih vrsta salata.