Cedevita pokrenula kampanju ‘Čizma puna optimizma’ kojom podsjeća na prave vrijednosti blagdana

Psihologinja Gabrijela Ištuk, Tihana Moškatelo, voditeljica razvoja robne marke Cedevita i Ivana Bilić, viši specijalist digitalnog marketinga u Atlantic Cedeviti

Svakog dana do 22. prosinca građani mogu otvoriti jedan prozorčić optimističnog kalendara na platformi Budi DOBRO. Budi CE. i dobiti vrijedan savjet kako se pripremiti za blagdane sa što manje stresa

Cedevita ove zime donosi “Čizmu punu optimizma”, kampanju koja nas poziva da blagdane provedemo opuštenije i bez pritiska savršenstva. Cilj je jednostavan: vratiti fokus na ono što zaista vrijedi – zajedništvo, smijeh i uspomene koje ostaju dugo nakon što se blagdanske dekoracije pospreme. Na edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE. od 2. do 22. prosinca, svaki dan vas očekuje prozorčić optimističnog adventskog kalendara s jednostavnim savjetima za opuštenije, toplije blagdane ispunjene pravim vrijednostima – zajedništvom i stvaranjem nezaboravnih uspomena.

Građani se svakog dana mogu inspirirati stručnim savjetima, motivirajućim porukama i ilustracijama, učiti kako vratiti osjećaj mira i radosti, te provesti blagdane sa što manje stresa.

“Blagdani ne moraju izgledati kao savršeno iscenirane objave s društvenih mreža. U redu je ako kolači ne uspiju, ako ukrasi nisu novi ili ako kuća nije blistava. Važno je ono što ostaje – smijeh, zajednički trenuci i uspomene. Kampanjom “Čizma puna optimizma” želimo podsjetiti da je dovoljno samo malo promijeniti perspektivu kako bi blagdani postali ljepši i ispunjeniji”, izjavila je Tihana Moškatelo, voditeljica razvoja robne marke Cedevita.

“Danas smo okruženi savršenim slikama na društvenim mrežama, ali blagdani nisu natjecanje u savršenstvu. U redu je preskočiti tu utrku i reći ‘dosta’ kad osjetite da je previše. Vjerujemo da je važno slaviti male pobjede – one trenutke kada biramo ono što nas zaista veseli i opušta. Upravo ti mali koraci vode prema stvarnom optimizmu”, poručila je Ivana Bilić, viši specijalist digitalnog marketinga u Atlantic Cedeviti.

U kampanji sudjeluje i psihologinja Gabrijela Ištuk, koja je naglasila kako je važno prihvatiti i one trenutke kada se osjećamo iscrpljeno: “Nitko nije neprestano sretan – ni blagdani ne bi trebali biti vrijeme stalnog pritiska. Ovom kampanjom želimo potaknuti građane da prihvate i uspone i padove te pronađu unutarnju ravnotežu, bez pritiska za stalnim savršenstvom, pogotovo u šarenilu i veselju blagdanskog razdoblja.”

Kako bi dodatno motivirala građane na razmišljanje o vlastitoj dobrobiti, Cedevita je organizirala i nagradni natječaj u kojem sudionici mogu podijeliti svoje želje, a najkreativniji osvajaju vaučere za individualna savjetovanja s Gabrijelom Ištuk ili popularne Cedevita kuglice za bor.

Blagdanska kampanja “Čizma puna optimizma” dio je kontinuiranog rada platforme Budi DOBRO. Budi CE., koja podiže svijest o važnosti mentalnog zdravlja kroz vođene programe i savjete stručnjaka. Cedevita podsjeća da optimizam nije ignoriranje izazova, već njihovo prihvaćanje i pronalaženje snage za korak naprijed.