
Sve više potrošača, uz više hidracije, traži piće s manje kalorija, puno vitamina i minerala te dobrog okusa, a upravo Cedevita vitaminska voda donosi ukusan način za nadoknadu važnih hranjivih tvari poput magnezija, natrija, kalcija i kalija, kao i brojnih vitamina.
Cedevita vitaminska voda od sada u prodaju dolazi i u većem pakiranju! Cedevita vitaminska voda je ukusan izbor koji dolazi u različitim voćnim kombinacijama, a svaka od njih potrošačima donosi poseban okus čije IME KAŽE SVE. Potrošači tako na policama trgovina mogu pronaći dvije voćne kombinacije okusa: Energising (Limun & Ananas) i Relaxing (Limun & Nar) u pakiranju od 1,5 L.
Osvježavajuće, niskoenergetsko, bezalkoholno piće namijenjeno je potrošačima kao ukusno osvježenje u svakoj prilici, i to uz pomoć vitamina potrebnih kako bi se u različitim trenucima u danu osjećali dobro i energično. Veća pakiranja idealna su za dijeljenje omiljenog okusa s dragim osobama ili za jednostavno duže uživanje u napitku.
IME KAŽE SVE
Cedevita vitaminska voda dolazi u različitim voćnim kombinacijama, a okusi u novom, većem pakiranju su Energising, koji je uz kombinaciju okusa limuna i ananasa namijenjen onima koji traže osjećaj dodatne energije, dok za osjećaj opuštenosti potrošači mogu uživati u Cedevita vitaminskoj vodi Relaxing, kombinaciji okusa limuna i nara.

“U svijetu punom velikih obećanja, Cedevita vitaminska voda potrošačima donosi ukusan ‘poguranac’ u boci, laganog i osvježavajućeg okusa, koji će im pomoći da malo ‘dođu sebi’, i to od sada uz još više osvježenja jer su dva okusa dostupna u pakiranju od 1,5 L. Cedevita već više od pola stoljeća osluškuje želje svojih potrošača, a to je ujedno razlog zašto smo svojedobno odlučili uplivati i u nove vode – vitaminske. Prepoznali smo da sve više potrošača, uz više hidracije, traži piće s manje kalorija, puno vitaminima i mineralima te dobrog okusa. Uz dva nova pakiranja potrošači se mogu osvježiti još više, ali i uživati u prirodnim aromama, s malo kalorija i bez sladila”, izjavila je Ivana Srb Ditrih, voditeljica razvoja robne marke.
I dalje su u ponudi dostupna i ostala tri okusa, i to u pakiranju od 0,5 L – Feel Good od naranče i papaje tu je za dobar osjećaj, okusi Body & Mind, od limuna i kupine, namijenjeni su osvježenju tijela i uma, a osvježenje u užurbanoj svakodnevici donosi Focus, uz okus limete i limunske trave.
ZA VIŠE HIDRACIJE, UZ DOBAR OKUS
Sve više potrošača prepoznaje kategoriju vitaminskih voda kao savršeno rješenje za hidraciju, a upravo Cedevita vitaminska voda donosi ukusan način za nadoknadu važnih hranjivih tvari poput magnezija, natrija, kalcija i kalija, kao i brojnih vitamina. Osvježavajuće, niskoenergetsko, bezalkoholno piće u većem pakiranju, potražite na policama prodajnih mjesta.
“Povećanjem pakiranja odgovaramo na rastuće potrebe potrošača koji žele pri ruci imati napitak koji će ih pratiti kroz dan – bilo da su u uredu, u šetnji ili kod kuće. Osvježenje s dodatnom dozom vitamina sada je još dostupnije, a uz to, Cedevita vitaminska voda prati globalne trendove i prilagođava se potrebama modernog potrošača koji cijeni kvalitetu i inovaciju”, zaključuje Srb Ditrih.