U samo šest godina poslovanja u Hrvatskoj, Wolt je izrastao u vodeću platformu za dostavu, stvarajući nove prilike za rast i razvoj lokalnih zajednica. Na druženju za partnere, održanom 11. prosinca, Wolt se zahvalio svima, a posebno onima s kojima ima najdugovječniju suradnju, ističući njihovu ključnu ulogu u zajedničkom uspjehu.
“Ne mogu sakriti svoje zadovoljstvo kada se osvrnem na Wolt tim u Hrvatskoj i naše partnere s kojima dijelimo istu strast te povjerenje koje nam naši korisnici svakodnevno ukazuju već godinama. S nestrpljenjem očekujemo 2025. godinu i s punim povjerenjem mogu reći da ćemo nastaviti inovirati, unaprjeđivati i razvijati Wolt platformu. Naš cilj je omogućiti rast ne samo malim i srednjim poduzećima, već i etabliranim brendovima kako bismo zajednički doprinosili jačanju domaće ekonomije”, izjavio je Marin Šušnjar, direktor Wolta u Hrvatskoj.
Od malih obrta do srednjih i velikih poduzeća, Wolt je postao nezaobilazan partner za nekoliko tisuća restorana i trgovina diljem zemlje, omogućujući im da dosegnu nove kupce i ostvare značajan rast putem digitalnih kanala i alata. Hrvatski korisnici prepoznali su praktičnost i inovativnost Wolta, što potvrđuje više od milijun preuzimanja aplikacije i kontinuirano širenje usluga u 35 gradova. Osim dostave hrane, platforma danas omogućuje i brzu dostavu namirnica, lijekova, elektronike, proizvoda za kućne ljubimce, cvijeća i još mnogo toga, čime značajno doprinosi svakodnevnom životu korisnika.
“U BIPI smo svjesni brzine kojom se tržište i potrebe kupaca mijenjaju. Cilj nam je biti na raspolaganju svim kupcima kroz različite kanale prodaje, kako bi svoje kupovine mogli zaključiti na najprikladniji način. Wolt je za nas u BIPI izrazito važan dio dugoročne strategije razvoja alternativnih prodajnih kanala i iskorak u online trgovinu. U BIPI je kupac uvijek na prvom mjestu i u tom smislu ćemo i dalje razvijati određene segmente i prilagođavati našu ponudu”, izjavili su iz BIPE.
“Hvala Woltu na još jednoj uspješnoj godini iza nas. Već je poznato koliko se Wolt i Submarine vole, a to se vidi i u našim zajedničkim strategijama, kreativnosti i na kraju krajeva – u brojevima. Zajedno smo postigli mnogo toga, veselimo se godini ispred nas s još većim izazovima i ciljevima. Hvala vam na povjerenju i na vašem fantastičnom timu bez kojeg Wolt ne bi bio ono što je danas”, poručili su iz Submarine Burgera.
Najpopularniji proizvodi na platformi tijekom 2024. tradicionalno su ostali burgeri i pizze – prodano je više od 3 milijuna burgera i 1,5 milijuna pizza, no sve više korisnika odabire Wolt za dostavu namirnica. Primjerice, dostavljeno je impresivnih 1500 kilograma banana i čak 320 tisuća sladoleda. Najveći pojedinačni artikl prodan na platformi bio je božićno drvce, a zanimljivo je i da Wolt bilježi rast prodaje proizvoda iz ostalih kategorija, poput 12 tisuća pakiranja kondoma i 11 tisuća paketa seksualnih igračaka.
Wolt Hrvatska unapređuje iskustvo kupovine, ali i značajno doprinosi razvoju lokalnih zajednica kroz stvaranje radnih mjesta, poticanje digitalizacije trgovine i inovativne prodajne alate.
U vremenu konstantnog rasta cijena, Wolt nastoji odgovoriti na izazove pružajući povoljniju opciju za korisnike kroz uslugu mjesečne pretplate, odnosno Wolt+ program, koji omogućuje neograničene dostave bez naknade za dostavu.
Wolt se pozicionirao kao sveobuhvatna platforma za lokalnu ekonomiju, omogućujući dostavu unutar 30 minuta. Ovaj model ne samo da olakšava svakodnevni život korisnika, već, čini Wolt ključnim igračem u razvoju modernog, održivog gospodarstva.