Polleo Sport – 12 mjeseci uspjeha

Kao brend koji je svoju popularnost izgradio na educiranim stručnjacima i vjernoj zajednici, Polleo Sport nastavlja jačati u svim segmentima svog poslovanja, postavljajući pritom novu ljestvicu brendovima diljem regije i šire. Uz podršku vjernih kupaca i stručnog tima, budućnost ovog fitness lidera obećava još više inovacija, suradnji i pobjeda u 2025.

U 365 dana moguće je napredovati, rasti i podići standarde u industriji. To potvrđuje Polleo Sport koji će 2024. godinu pamtiti kao jednu od najuspješnijih u svojoj šesnaestogodišnjoj karijeri. Osvrćući se na godinu, mnogo je razloga za ponos i slavlje jer svaki mjesec bilježi jedan uspjeh. Kao brend otvoren prema inovaciji i ekspanziji, Polleo Sport je u godinu ušao s nekoliko ključnih projekata koji će označiti prekretnicu u fitness industriji.

INOVACIJA I IZVOZ

Godina je počela s lansiranjem zoe Nutrition, prve premium suplementacije za žene, ekstenzije postojećeg hrvatskog brenda ženske sportske odjeće – zoe. Godine istraživanja, rada i razvoja pretočene su u liniju proizvoda koja je naišla na prihvaćanje tržišta uz snažnu medijsku kampanju te ekskluzivni influencerski event.

Zajedno sa zoe Nutritionom, Polleo Sport je na najvećem fitness sajmu FIBO u Kolnu predstavio i Shieldmixer brend koji stoji iza prvog hrvatskog shakera, napravljenog od tritan plastike, izdržljivog i omiljenog u svijetu fitnessa diljem svijeta – od Tunisa do Australije. Potražnja i popularnost Polleo Sport brendova jača i na Istoku pa su tako brendovi zoe Nutrition i Shieldmixer predstavljeni i na Muscle Showu u Dubaiju gdje su im otvorena vrata Bliskog Istoka.

Polleo Sport svoje brendove jača kroz veleprodaju u FMCG segmentu, kako na domaćem, tako i na inozemnim tržištima, pa su tako ove godine svoje mjesto pronašli na policama u BIPA Austriji, ShopApotheke, Notinu i sličnim prodajnim mjestima.

EKSPANZIJA MALOPRODAJE

U drugoj polovici godine, Polleo Sport se fokusirao na ekspanziju u maloprodaji te tako otvorio dva nova dućana u najvećim shopping centrima u Beču – Westfield Donau Zentrum i Westfield SCS Sud. Širenje se događa i unutar granice Lijepe naše gdje se otvaraju nove poslovnice u shopping centru Lumini u Varaždinu te u sklopu preuređenog King Crossa, kao i u Sloveniji u City Centru Celje. Stoga na kraju 2024. Polleo Sport broji ukupno 33 poslovnice.

SURADNJA NAJJAČIH

Kao brend koji je rastao iz borilačkog svijeta, Polleo Sport je u ovoj godini bio ponosni sponzor dvije velike borilačke manifestacije – FNC-a (Fight Nation Championshipa), MMA promocija jugoistočne Europe koja je ove godine svojim spektakularnim eventima i reality showom popularizirala borilački sport te WFC-a, popularnih borilačkih evenata u Sloveniji.

Nakon cobranding suradnje s Krašem i Biobazom, Polleo Sport zajedno s Vindijom na tržište stavlja ‘z bregov Polleo Whey Protein, napitak s visokim sadržajem whey proteina te smanjenim udjelom šećera. Proizvod je predstavljen uz uživo snimanje najpopularnijeg podcast formata u regiji – Podcast Inkubatora u prostorima American Top Teama.

PRIZNANJA I POSTAVLJANJE NOVIH STANDARDA

Veliko priznanje pred sam kraj godine dobiva zoe Nutrition za proizvod Boss Reds koji dobiva prestižnu nagradu Nourish Awards. Uz zoe Nutrition, raste i popularnost krovnog brenda zoe koji tradicionalno izlazi sa dvije kolekcije godišnje, ali u 2024. razvija i treću, premium seamless kolekciju.