
U svijetu u kojemu fitness industrija i svijest potrošača o važnosti pravilne prehrane konstantno rastu, logično je da raste i potražnja za slasticama kvalitetnijeg nutritivnog sastava koje mogu poslužiti kao međuobrok ili zamjena za slatko. Navedeno podupire činjenica kako je u 2022. globalno tržište fitnes klubova procijenjeno na 104,05 milijardi dolara dok nedavne projekcije pokazuju kako će se ta vrijednost do 2030. udvostručiti.
Inovacija na prvome mjestu
Polleo Sport, poznat kao lider u segmentu sportske suplementacije, visoke standarde postavlja u području inovacije zdravih snackova, i to s više od 1.200 vlastitih SKU-eva. Zadnjih nekoliko godina Polleo Sport kontinuirano razvija visokokvalitetne proizvode koji spajaju okus i funkcionalnost, odgovarajući na taj način na rastući trend potražnje za proteinskim snackovima.

Internom CAVI metodom Polleo Sport istražuje preferencije potrošača i tržišne trendove te na temelju istih osmišljava inovativne nutritivne formule. S ciljem postizanja što boljeg okusa i omjera nutrijenata, stručnjaci u Polleo Sportu za cilj imaju zadovoljiti visoke standarde kvalitete i preferencije potrošača.
Predvodnici inovativnih proteinskih slastica svakako su Protein Cremissimo, Protein Brownie, proteinske praline te mnogo vrsta proteinskih čokoladica s različitim udjelima proteina, jedinstvenih okusa poput Sachera i Mozarta.
Ulistanje u domaće i inozemne FMCG kanale
Uspjeh i inovaciju Polleo Sport asortimana potvrđuje ulistanje zdravih slastica u brojne FMCG kanale u regiji poput Konzuma, dm-a, BIPE, Mercatora kao i na benzinske postaje te u druge kanale. Ponuda Polleo Sport proizvoda može se pronaći i u inozemstvu gdje se proizvodi nalaze u austrijskoj BIPI te na popularnim marketplaceovima poput Amazona i shopaphoteke. at.
Širenje na Bliski Istok Nakon velikog uspjeha na europskom tržištu, na redu je Bliski Istok, regija s iznimnim potencijalom za proteinske proizvode u kojoj Polleo Sport planira širiti svoje poslovanje kroz izvoz snack asortimana. Vrata tog tržišta otvorio je prestižni fitness sajam u Dubaiju – Muscle Show na kojemu Polleo Sport sudjeluje zadnjih nekoliko godina.
Zaključno, Polleo Sport ne samo da prati, već i postavlja trendove u industriji proteinskih snackova, kontinuirano inovirajući i razvijajući proizvode koji odgovaraju na rastuće potrebe tržišta. S uspjehom na domaćem i europskom tržištu te širenjem na Bliski Istok, Polleo Sport je na pravom putu da postane globalni lider u ovoj kategoriji.
Kroz stalnu posvećenost kvaliteti, inovacijama i razumijevanju tržišnih preferencija, Polleo Sport nastavlja unaprijeđivati prehrambene navike potrošača, nudeći im ukusne i funkcionalne alternative za zdraviji životni stil.