METRO, vodeći međunarodni veleprodajni lanac, zadržao je poziciju lidera među trgovcima u području održivosti, zaradivši visoke ocjene u sklopu Dow Jones indeksa održivosti. U oštroj konkurenciji vodećih svjetskih tvrtki METRO je ove godine zauzeo drugo mjesto u kategoriji Prodaje prehrambenih namirnica (Food & Staples Retailing) te poboljšao svoju ukupnu ocjenu za šest bodova.
Nakon što je četiri godine zaredom METRO proglašen najboljim u svom sektoru prema standardima Dow Jones indeksa održivosti, ovogodišnje drugo mjesto dolazi kao daljnja potvrda uspješnosti METRO-ove implementacije strategije održivosti. U 2019. došlo je do značajnog rasta broja kompanija koje su sudjelovale u procjeni održivosti i to za čak 15 posto u kategoriji Prodaje prehrambenih namirnica (Food & Staples Retailing) unutar koje je METRO evaluiran. Posebno dobre ocjene METRO je zaradio u područjima strategija prilagodbe klimatskim promjenama i upravljanje ambalažom te u dva nova područja procjene uvedena ove godine, a to su zaštita podataka i cyber-sigurnost.
„METRO je stručnjak za veleprodaju i industriju prehrane i zato je odgovorna upotreba svih resursa u središtu svega što radimo. Našim kupcima, partnerima, investitorima i zaposlenicima želimo pokazati kako imamo čvrst ekonomski pristup uz snažnu orijentaciju na socijalne i ekološke izazove. Izuzetno nam je drago što je naš rad i ulaganja u područje održivosti i ove godine prepoznala struka svrstavši nas među najodrživije kompanije na svijetu. Ovo je još jedna potvrda kako METRO nije usmjeren samo na trenutni uspjeh, već da smo posvećeni postizanju dugoročnih ciljeva u području održivosti“, rekao je Heiko Hutmacher, član Uprave METRO AG, odgovoran za održivo poslovanje.
Dow Jones indeks održivosti međunarodno je priznati pokazatelj održivosti poslovanja. Najbolje ocijenjene kompanije postavljaju standarde koji investitorima služe kao mjerilo uspješnosti kompanija prema ekonomskim, ekološkim i društvenim pokazateljima. U sklopu Dow Jones indeksa održivosti, tvrtka RobecoSAM, jedna od vodećih agencija za rejting u području održivosti, godišnje obavi oko 4.500 procjena korporativne održivosti. Ove je godine zabilježen rast od 17 posto među ukupnim brojem tvrtki koje su se prijavile za evaluaciju, što ukazuje na to kako tema održivosti sve više nadilazi razinu konkurentskih prednosti tvrtki i dobiva na sve većoj važnosti unutar svjetskog gospodarstva.