Najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio je Lidl (77,2%) i Konzum (75,8%), a 63,9% Kaufland. Plodine je u tom razdoblju posjetilo 56,6% kupaca dok podjednak udio posjećuje Interspar (43,2%) i Spar (41,5%).
Analizira: Martina Soršak Susović Senior Project Manager, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (77,2%) i Konzum (75,8%), a 63,9% Kaufland. Plodine je u prethodna tri mjeseca posjetilo 56,6% kupaca dok podjednak udio posjećuje Interspar (43,2%) i Spar (41,5%). Studenac je posjetilo 31%, a po 26% posjećuje Tommy i Eurospin.
Najmanju posjećenost imaju KTC (17,6%) i NTL (15,7%). Vezano za mjesto najčešće kupnje, Konzum i Lidl imaju podjednak rezultat dok Kaufland posjećuje 18,2% kupaca. Ostale lance najčešće posjećuje manje od 10% kupaca.
Željeli smo provjeriti kakva je lojalnost kupaca pojedinom trgovačkom lancu. Kao mjera lojalnosti koristi se omjer najčešće posjećenog lanca i svih posjećenih lanaca, pri čemu 0 označava potpuni izostanak lojalnosti, a 1 potpunu lojalnost. Među promatranim lancima, najviši indeks lojalnosti imaju Konzum, Lidl i Kaufland, a nešto nižu Tommy.
Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku. U kolovozu 2024. ukupan postignuti uzorak obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži. Također, rezultati pokazuju posjećenost pojedinog lanca, a ne potrošnju u istom.