Vivre investirao 500.000 eura u novi logističko-distribucijski centar površine 6.500 kvadrata

Vivre, najveći online trgovac namještajem, dekoracijama i predmetima za uređenje doma za središnju i istočnu Europu, otvorio je novi logističko-distribucijski centar površine 6.500 kvadratnih metara, odnosno kapaciteta za oko 9.000 velikih komada namještaja. Ova investicija vrijedna 500.000 eura uključuje tehničku i logističku opremu, a predstavlja odgovor na stalan rast i razvoj Vivrea te će osigurati adekvatnu infrastrukturnu podršku za potrebe skladištenja i distribucije proizvoda s potpisom više od 6.000 europskih brendova.  

Riječ je o investiciji posebno bitnoj u kontekstu povećanih količina namještaja, dekoracija i predmeta koje će biti potrebno uskladištiti za dvije predstojeće jesenske kampanje na Vivre.hr. Potražnja na Vivreu svoj vrhunac doživljava upravo u listopadu, studenome i prosincu kad se na dnevnoj bazi pohranjuje i distribuira preko 30.000 artikala.

Prva kampanja jeCrna rasprodaja (Black Sale), koja počinje 9. i trajat će do 14. listopada 2019., uz desetke tisuća proizvoda sniženih i do 75 posto. Vivreovi stručnjaci za uređenje doma napravili su ovaj povoljan odabir između stalno dostupnih više od 5.000 kauča i fotelja, 3.000 vrsta posteljina i pokrivača, oko 8.000 tepiha, 7.000 rasvjetnih tijela te preko 20.000 dekoracija za dom i vrt. Druga se odnosi na diljem svijeta iznimno popularan Crni petak (Black Friday)ustudenome.

„Kako ove godine očekujemo povećanje prihoda tijekom kampanja Crna rasprodaja i Crni petak u odnosu na 2018. godinu, bili smo svjesni da će skladištenje biti pravi izazov. Zato smo se fokusirali na optimizaciju naših postojećih skladišnih prostora i poboljšanje učinkovitosti operativnih procesa, a kao i ranijih godina privremeno smo u najam uzeli određene distribucijske centre. No, otvaranjem našeg novog logističko-distribucijskog centra napravljen je značajan iskorak, koji će nam uz pomoć 14 dostavljačkih kompanija s kojima trenutno surađujemo, uz tendenciju povećanja na njih 19, pomoći da za naših oko 500.000 kupaca osiguramo još kvalitetniju uslugu u budućnosti“, izjavio je direktor logistike Vivrea, Ciprian Sirbu.

Tijekom sedam godina poslovanja Vivre je dostavio više od tri milijuna narudžbi kupaca. Na samom početku kompanija je imala jedno skladište površine 1.000 m2, čijesu tehničke mogućnosti omogućavale da se u razdobljima velike potražnje dnevno obradi oko 20.000 proizvoda,dok današnje skladišne površine iznose 15.000 kvadratnih metara, s kapacitetom za više od 260.000 komada namještaja, dekoracija i predmeta za uređenje doma. Kapaciteti obrade proizvoda eksponencijalno su rasli tijekom godina pa tako Vivre danas na dnevnoj bazi pohrani oko 25.000 proizvoda i dostavi oko 4.000 paketa.

O Vivreu

Vivre je vodeći online trgovac namještajem i predmetima za uređenje doma koji posluje u 9 država srednje i istočne Europe: Hrvatskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Češkoj, Poljskoj i Grčkoj. Vivre je pokrenut u travnju 2012. te je od tada uspješno dostavio više od 3 milijuna narudžbi kupaca. Riječ je o mjestu koje nudi bogat izbor proizvoda sa svih strana svijeta za najrazličitije ukuse i preferirane stilove, po čemu se ne pozicionira kao klasičan trgovac, već svojevrstan “dizajner interijera”. Obećanje koje Vivre daje svojim kupcima otkad je započeo s radom je da im osigurava online destinaciju na kojoj mogu pronaći namještaj i predmete prilagođene njihovoj osobnosti i životnom stilu. Ime brenda nastalo je iz onog što je poslužilo kao inspiracija za cijeli projekt i ono što povezuje sve one koji inspiraciju za uređenje pronalaze na Vivreu. Tu je zato i slogan “Dome, lijepi dome” koji simbolizira zadovoljstvo provođenja vremena u vlastitom domu.


Sve informacije o Vivre proizvodima mogu se pronaći na
www.vivre.hr.