Potpisivanjem novog sponzorskog ugovora između kompanije HEINEKEN Hrvatska i HNK Hajduk, Karlovačko pivo ostaje sponzor prvoligaša iz Splita i to petu sezonu zaredom.
Sporazum kojim se definira nastavak suradnje potpisali su Filip Rabuzin, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska te Marin Brbić, predsjednik Uprave HNK Hajduk, na početku proslave 109. rođendana Kluba održanog u baru Splitska Coffee & Co.
„Ponosni smo što još od 2016. uz jedan od najjačih nogometnih brendova u Hrvatskoj stoji i naš omiljeni pivski brend – Karlovačko. Imamo mnogo toga zajedničkog: dugu tradiciju, prepoznatljivu kvalitetu i vjernost svojoj publici. U Dalmaciji se osjećamo kao među svojima, a zajedno s navijačima i igračima željno iščekujemo nove pobjede, uspjehe kluba i još puno ovakvih rođendana“, rekao je Filip Rabuzin, direktor marketinga HEINEKENA Hrvatska.
Zadovoljstvo produljenjem sponzorskog ugovora izrazio je i predsjednik Uprave HNK Hajduk, Marin Brbić: ”Ponosan sam i sretan što je naša suradnja s tvrtkom HEINEKEN Hrvatska produžena na još četiri godine, što ih čini jednim od naših dugovječnijih sponzora. Pogotovo mi je drago što se to događa na današnji dan – Hajdukov rođendan, a produženje sponzorstva znak je obostranog zadovoljstva i uspješnosti dosadašnje suradnje. Hajduku su prirodni partneri veliki sponzori i brendovi, pa tako iza najvećeg nogometnog brenda stoji i najpoznatiji pivski brend Karlovačko. Pozdravljam i sve ostale sponzore i partnere, koji su danas i tijekom svih ovih godina uz nas; vjerujem da ćemo se večeras svi lijepo zabaviti jer danas nam je svima rođendan.”
Nastavku suradnje uzvanici ove svečanosti nazdravili su Karlovačkim pivom, a rođendansku proslavu uveličali su i Hajdukovi bivši i sadašnji igrači, Mario Stanić, Stefan Simić i Nihad Mujakić te brojni sponzori i partneri.