Meteor Grupa-Labud na svojim proizvodnim lokacijama, uslijed jučerašnjih potresa, nije pretrpila štetu pa su proizvodne aktivnosti već danas nastavljene, s obzirom na važnost njihove proizvodnje u okolnostima pandemije koronavirusa. Brzom reorganizacijom proizvodnje i prilagodbom poslovanja višestruko su povećali proizvodnju sredstava za dezinfekciju.
„Potražnja je u ovim okolnostima, iz razumljivih razloga, tolika da takvih proizvoda uopće nema na skladištu već se sve količine dezinfekcijskih sredstava odmah s proizvodnih traka distribuiraju kupcima – zdravstvenim i drugim ustanovama, poslovnim subjektima i drugim organizacijama. Imamo liste čekanja i redom isporučujemo robu čim se proizvede“, ističe Laura Justinić Skoko, direktorica prodaje Meteor Grupe – Labud.
Zbog stalnog rasta potražnje intenzivno se radi na nabavi dodatnih količina sirovine kako bi se daljnjim povećanjem proizvodnje dezinfekcijskih proizvoda moglo u još većoj mjeri odgovoriti potrebama svih koji rade i skrbe o sigurnosti i potrebama građana i u ovim izvanrednim okolnostima.
Trenutačno je proizvodnja 6 dana u tjednu organizirana u dvije smjene između kojih je pola sata pauze unutar koje se, kao i na kraju radnog dana, provode redovite dezinfekcije proizvodnih pogona i drugih radnih prostora u kojima borave zaposlenici. Za sve radnike u proizvodnji osigurana je zaštitna oprema i dosljedno se provode sve preporučene mjere kojima je dodatno povećana razina sigurnosti.
„Svi naši radnici u proizvodnji koji svakodnevno dolaze na radna mjesta kako bismo pomogli našim sugrađanima da budu sigurniji i da se zaštite, biti će nagrađeni s 1000 kuna, a dodatno smo i za njih i za sve naše druge zaposlenike osigurali 2,3 tona proizvoda kako adekvatnu zaštitu imali i kuće za sebe i svoje članove obitelji”, naglasila je Laura Justinić Skoko.
Osim povećanja prodaje dezinfekcijskih sredstva Meteor grupa – Labud bilježi i rast prodaje sredstava za čišćenje kućanstava. Proizvoda za higijenu doma ima dovoljno i na skladištima i u tom segmentu mogu se zadovoljiti sve potrebe kupaca i potrošača i u uvjetima povećane potražnje.
Cijene svih proizvoda, i dezinfekcijskih i onih za čišćenje kućanstva, ostale su iste unatoč rastu cijene određenih sirovina.