Rekreacija u doba korone: Kupci će prirodu promatrati i kroz objektive

Tijekom isteka mjera i dolaskom toplijih mjeseci primijetili smo konstantnu potražnju za različitom opremom za izlete i bavljenje sportskim aktivnostima u prirodi te solidan broj kupnji sportskih, automobilskih i vodootpornih video kamera

Piše: Monika Polanec, Content & Specialist, Ceneje d.o.o.

Pozornost potrošača proteklih se mjeseci usmjerila na proizvode koji omogućuju kvalitetnije provođenje vremena. Veći se broj ljudi, od onog kojeg smo mogli pretpostaviti, odlučio posvetiti kvaliteti života, brizi za zdravlje i pozitivnoj interakciji s obitelji i prijateljima. A sve to se odrazilo na povećanu potražnju za specifičnim proizvodima poput opreme za različite sportske aktivnosti i pribora za različite hobije. Na Jeftinije. hr smo u vrijeme izolacije prepoznali ekstremno zanimanje potrošača za proizvodima iz segmenta rekreacije i zdravlja, proizvoda za uređenje doma te proizvoda koji omogućuju intenzivniju socijalizaciju u okruženju vlastitog doma.

AKTIVNOSTI U PRIRODI

Tijekom isteka mjera i dolaskom toplijih mjeseci primijetili smo konstantnu potražnju za različitom opremom za bavljenje sportskim aktivnostima u prirodi. Popuštanjem mjera i ukidanjem ograničenja, područje rekreacije se počelo širiti, a sve više ljudi se nakon gotovo tromjesečne karantene posvetilo načinima kojima će popraviti kvalitetu života na različitim područjima.

U vrijeme izolacije zabilježeno je ekstremno zanimanje potrošača za proizvodima iz segmenta rekreacije i zdravlja; za uređenje doma te proizvodima koji omogućuju intenzivniju socijalizaciju

Tijekom isteka mjera i dolaskom toplijih mjeseci primijetili smo konstantnu potražnju za različitom opremom za izlete i bavljenje sportskim aktivnostima u prirodi te solidan broj kupnji sportskih, automobilskih i vodootpornih video kamera. Povećalo se zanimanje za kamere s punjačem i memorijskom karticom, kao i za ostale sportske kamere, baterije i dodatke.

SPORTSKE KAMERE ZA SVE

Pregledom podataka na Jeftinije.hr, već u travnju i svibnju primjećujemo prvi porast u pretraživanjima sportskih kamera. Sudeći prema sezonama prijašnjih godina, drugi vrhunac potražnje očekuje se u ljetnim mjesecima te potom u studenom. Čini se da u novoj stvarnosti nisu samo ljubitelji adrenalinskih aktivnost, brdski biciklisti i jahači valova, oni koji će kupiti sportsku kameru. Naprotiv, zanimanje za tu vrstu proizvoda se povećava iz mjeseca u mjesec i kod rekreativaca, ali i svih onih koji žele više svoga vremena provoditi u prirodi.

Socijalna izolacija je veliki broj ljudi podsjetila na važnost i vrijednost prirode – mnogo nas je, poštujući upute o ograničavanju kontakata, bijeg tražilo upravo u prirodi i povezivanju s okolinom pa čak i uz pomoć tehnologije, odnosno snimanja i bilježenja različitih trenutaka i avantura sportskim kamerama.

Kupci su najčešće tražili sportske kamere brenda GoPro, njih je bilo više od 50% od svih pretraživanja. Slijedili su brendovi: SJCam, Xiaomi, Verso i Pama.

NASTAVAK TRENDA KUPOVINE MOBITELA

Izgleda da je želja za održavanjem kontakata uz pomoć mobitela, ojačala proteklih mjeseci jer primjećujemo da trend ne usporava – indeks potražnje je, u razdoblju između ožujka i lipnja u usporedbi s prošlom godinom, iznosio 144%. Najčešće su se pretraživali brendovi Xiaomi i Samsung (malo ispod 40%), a slijede Huawei i Apple. Vrlo visoka je i razina potražnje za bluetooth zvučnicima koji mogu poslužiti kao izvor zabave kod kuće, biti nadogradnja postojećem sustavu kućnih zvučnika, a istovremenu su jednostavni za upotrebu u prirodi u kojoj potrošači provode sve više vremena. S 40% najpretraživaniji zvučnici su oni marke Logitech, a slijede Trust, Genius, Modecom i Dell.