Direktor Valicona Kristijan Gregorić u Zagrebu izvjestio je o dolasku dviju novih kolegica u redove Valicona. Posljednjih nekoliko godina Valicon bilježi veliki broj novih klijenata te dolaskom nove direktorice istraživanja Sunčice Žnidar te senior konzultantice Ive Mikić želi dodatno osnažiti poslovanje.
Na mjesto starijeg konzultanta za strategiju i istraživanje Valicona za Hrvatsku od početka rujna stigla je Iva Mikić. Istraživanjem tržišta bavi se 17 godina te ima internacionalno iskustvo u strateškom savjetovanju razvoja i pozicioniranja marki, korisničkog iskustva i komunikacije. Osim u Hrvatskoj, Iva je svoje poslovno, istraživačko i savjetodavno iskustvo gradila i na dalekom istoku, točnije na Tajlandu gdje je radila kao direktorica istraživanja u jednoj od globalnih istraživačkih agencija. Osim klasičnog obrazovanja kao sociolog, Iva posjeduje i profesionalni certifikat u HCI (Human-computer interaction) te certifikat za Design Thinking.
„Svjedoci smo rastuće važnosti razumijevanja konteksta i prevalencije iracionalnog u procesima donošenja odluka. Vjerujem kako se približava vrijeme transformacije iz demografskih segmentacija prema segmentaciji razmišljanja i stila jer je danas moguće npr. da 50-godišnjak ima stil, ponašanje i razmišljanja poput nekog tko ima 30 godina (tribes). Valicon me privukao upravo zato jer potiče drugačije razmišljanje i razmišljanje van kutije, uvažavajući različitosti i podupirući inovativnost i kreativnost u dizajniranju istraživačkih projekata.“
Osim Ive Mikić, nakon 20 godina rada u istraživanju tržišta i kratkog odlaska u marketing, Sunčica Žnidar ponovno se vraća svojim korijenima, u agenciju za istraživanje Valicon, sa sjedištem u Zagrebu. Sunčica se pridružila Valicon timu od 1. rujna na poziciji Direktora istraživanja (Research director).
“Nije to bila uopće teška odluka. Kada radite jedan posao toliko dugo, razvijate se i učite iz dana u dan, učite od klijenata, to vas jednostavno odredi. Svima nama koji radimo u industriji marketinga i istraživanja u fokusu je potrošač, kupac, davno smo ustvrdili da on vodi glavnu riječ. Nova situacija samo nam daje mogućnost da ga bolje upoznamo, shvatimo njegova razmišljanja i ponašanja. Raditi u istraživanju tržišta nikada nije bilo izazovnije. Veselim se novim, starim izazovima, klijentima i svemu što posao istraživanja donosi. Novo normalno više nije NOVO“.