Dječje igračke: Online potraga počinje već u jesen

Značajan porast godišnje potražnje za igračkama je moguće raspoznati već početkom studenoga jer sve više potrošača želi online kupnjom izbjeći tradicionalne prosinačke gužve u trgovačkim centrima, posebno u vrijeme globalne epidemije

Piše: Monika Polanec, Ceneje d.o.o.

Bliže nam se jesenski mjeseci i pred vratima su novi sezonski trendovi koje redovito pratimo na Jeftinije.hr – najvećoj platformi za usporednu kupovinu u regiji. Uvid u trendove sezonskih robnih marki i prognoza zanimanja potrošača pomaže nam u detaljnom planiranju prodajnih i oglašivačkih aktivnosti, zato se trebate istaknuti i oglašavati na pravom mjestu – kanalu s najvećom konverzijom u kupnju!

OPREZ PRISUTAN I KOD KUPNJE IGRAČAKA

Značajan porast godišnje potražnje za igračkama je moguće raspoznati već početkom studenoga jer sve više potrošača želi online kupnjom izbjeći tradicionalne prosinačke gužve u trgovačkim centrima. U trenutnoj situaciji, na internet su se preselili svi oni koji se žele pobrinuti za svoju udobnost i sigurnost koju omogućuje kupnja putem interneta.

Roditelji sve češće i do nekoliko tjedana ili mjeseci unaprijed pažljivo planiraju kupnju igračaka s kojima će razveseliti svoje najmlađe u vrijeme božićno – novogodišnjih praznika. Želja roditelja da na vrijeme nabave proizvod koji dijete želi – i to prije nego se istope zalihe najpopularnijih proizvoda – ili kako bi osigurali bolju cijenu – potiče ih na online istraživanje.

Naši podaci pokazuju kako trend kupnje igračaka počinje već u jesenskim mjesecima – u studenom, a vrhunac doseže u prosincu, početkom sezone darivanja. Proteklih smo godina u prosincu primijetili trostruko povećanje potražnje za igračkama! Iznimno je važno pripremiti se na vrijeme na vrhunac potražnje. Podaci o trendovima sezonskih robnih marki te prognoza zanimanja potrošača omogućit će vam odgovarajuće planiranje prodajnih i oglašivačkih aktivnosti.

U HRVATSKOJ SE DJECA NAJVIŠE VESELE…

Svake se godine među najpopularnijim igračkama nađu: plišane igračke, Lego kocke i puzzle. Potrošači su u 2018., 2019. i 2020. najviše pretraživali proizvode brenda Lego koji je svake godine vodeći u usporedbi s ostalima. Za prosinac 2020. prognoziramo 198% veću potražnju u odnosu na prosjek iz 2019.! Kao i prijašnjih godina, vrhunac potražnje očekujemo početkom prosinca, a pojačano zanimanje roditelja bit će moguće primijetiti vrlo skoro – u listopadu.