Vizualni identitet Fortenova grupe plasirao se u finale Hiiibrand Awards, međunarodnog natjecanja fokusiranog na brend dizajn. Ove se godine nadmetalo gotovo 2.000 prijavljenih projekata iz više od 40 zemalja.
Međunarodni žiri činili su Eddie Opara iz Pentagrama, jednog od najpoznatijih globalnih dizajn studija (SAD); Forest Young iz Wolf Olinsa, tvrtke koju je Fast Company nedavno proglasio jednom od najinovativnijih dizajn kompanija (Velika Britanija); Taku Satoh, dizajner nekih od top japanskih brendova; Yoshiaki Irobe, međunarodno nagrađivani japanski dizajner; i Jean-Baptiste Levée, potpredsjednik međunarodnog tipografskog udruženja ATypI (Francuska).
Fortenova znak reflektira suvremen, agilan ustroj organizacije koja se brzo prilagođava okolnostima na tržištu. Osim što je primarno mišljen da bude promjenjiv, oblik znaka je inspiriran strukturom tvrtke u kojoj brojni manji dijelovi kroz suradnju čine harmoničnu i zaokruženu cjelinu. Čine ga organski oblici proizašli iz ideje o zdravom poslovanju i zdravome društvu, poput sjemena koje u suradnji s prirodom oplođuju zemlju. Na tom su tragu odabrane i blage prirodne boje. Vizualni identitet izrađen je u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey.