Vanja Legvart: Slušamo potrošače i idemo hrabro u nove izazove!

“Zajedničkim snagama uspjeli smo prevladati sve prepreke, a to što pokušavamo osnažiti svakoga da djeluje brzo i samostalno, otvorilo je nove kanale distribucije te promocije koje su napravile razliku i donijele rezultate”, kaže o svom timu i atmosferi u tvrtki Vanja Legvart, Marketing Manager, divizija Sredstava za pranje i čišćenje u domaćinstvu, Henkel.

Razgovarala: Marija Sedlar

Vanja Legvart većinu je svog života provela u Zagrebu gdje je završila 18. jezičnu gimnaziju, a nakon toga i Ekonomski fakultet, smjer marketing. „Kada sam upisivala fakultet, mislila sam da ću kasnije izabrati smjer računovodstvo, ali već sam na prvoj godini otkrila ljubav prema marketingu. Kroz brojne projekte koje smo radili, kao dio redovnog programa, shvatila sam da želim raditi kao brend menadžer.

Kroz sve godine studiranja radila sam, i to većinom u Henkelu, na različitim pozicijama (arhiviranje dokumentacije, recepcija, kuhanje kave…), kako bih dodatno zaradila za odlazak na more i sl. Pred kraj studiranja trebala sam odraditi službenu praksu pa sam pitala tadašnju direktoricu marketinga da u njezinom odjelu odradim tih mjesec dana. Mjesec se pretvorio u godinu i nakon toga se otvorila prilika za zaposlenje.

Počela sam kao pripravnik u marketingu s prvim brendom – Somatom“, prisjeća se Vanja koja danas radi kao Marketing Manager u Henkelu u diviziji Sredstava za pranje i čišćenje u domaćinstvu i odgovorna je za koordiniranje svih aktivnosti vezanih za Henkelove brendove u Hrvatskoj i Sloveniji.

RAZLIČITOST NAS ČINI JAČIMA

Vanja u svojoj diviziji Sredstava za pranje i čišćenje u domaćinstvu vodi tim od četiri osobe te neprestano radi na njihovoj edukaciji i unapređenju njihovih sposobnosti.

„Sretna sam što imam direktora koji dijeli moju viziju da dobri rezultati dolaze od ljudi i dobrih temelja. Zato se trudimo stvoriti okruženje koje potiče pojedince da izraze svoju osobnost i ideje kako bismo kao tim bili što uspješniji. Različitost je ono što nas čini jačima jer doprinosi stvaranju novih načina rješavanja problema i ispitivanja trenutne situacije. Dijelimo viziju i zajednički cilj, a to je da budemo najbolji u onome što radimo!“

Upravo su spremnost na promjene i okretnost bili ključ uspjeha u ovoj teškoj godini, otkriva Vanja te dodaje: „Zajedničkim snagama uspjeli smo prevladati sve prepreke, a to što pokušavamo osnažiti svakoga da djeluje brzo i samostalno, otvorilo je nove kanale distribucije te promocije koje su napravile razliku i donijele rezultate! Rekla sam puno puta: ‘Nikad nismo bili više razdvojeni, a toliko blizu!’. Volim što radim s timom ljudi za koje znam da daju sve od sebe i jednako tako vole što rade. Promjene koje su se dogodile ove godine ostavile su i trajni trag na navikama potrošača. Riječ higijena ove je godine dobila novo značenje i vidi se da ljudi više i češće peru svoju odjeću, tekstil u kućanstvu ili posuđe jer provodimo više vremena kod kuće, kuhamo i družimo se u manjim okruženjima. Sve ovo dovelo je i do pozitivnog i snažnog porasta prodaje ove godine unatoč nešto slabijoj ljetnoj sezoni.“

POVEZANOST S POTROŠAČIMA

Henkel jako puno pažnje pridonosi društveno odgovornom ponašanju i održivom razvoju te Vanja s ponosom ističe projekte koje su i ove godine uspjeli napraviti unatoč svim izazovima. „Kao dio globalnog programa solidarnosti kojim se Henkel bori protiv posljedica pandemije, donirali smo skoro 3,5 milijuna kuna u Hrvatskoj i Sloveniji. Organizirali smo projekt ‘Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno’ u suradnji s dm-om i Borankom gdje je cilj bio podići svijest građana o potrebi očuvanja šuma i pošumiti područja koja su bila zahvaćena u požarima koji su proteklih godina pogodili Dalmaciju. Smatramo kako ove teme ne smiju pasti u zaborav, unatoč pandemiji.

Jedan od većih projekata ove godine bilo je i lansiranje naše Pro Nature linije proizvoda napravljenih na bazi prirodnih sastojaka, pakiranih u ambalaži koja se može u potpunosti reciklirati i koja je napravljena 100% od reciklirane plastike i koji zadovoljavaju najviše standarde održivosti koje licenciraju EU Ecolabel i/ili Blauer Engel. Svoju Pro Nature inačicu proizvoda trenutno imaju Bref, Clin, Pur i Somat. Ova linija je samo jedan od koraka ambicioznog cilja da do 2040. godine Henkel postane klimatski pozitivna kompanija. I sljedeće godine nastavljamo u istom smjeru, sa snažnim planovima i još većim fokusom na potrošače, nas i naše brendove.

Nećemo se uskoro vratiti na radna mjesta, zato gledamo kako najbolje zadržati povezanost i protok kreativnosti. Sretni smo što smo i ove godine zadržali sve investicije u naše brendove te planiramo snažno i dalje. Planovi su fokusirani i ambiciozni, voljeli bismo znati što nas čeka – ne samo sljedeće godine, već i u naredna tri mjeseca, ali znamo samo jedno: Idemo hrabro dalje u nove izazove! Slušat ćemo potrošače i naše partnere i raditi maksimalno da ostvarimo zajedničke ciljeve“, poručuje Vanja.

OTKRIVANJE NOVIH MJESTA

Pozicija na kojoj trenutno radi nadmašila je sva Vanjina očekivanja. „Imala sam viziju onoga što bih trebala raditi kao Marketing Manager, ali tek kad sam došla na poziciju shvatila sam da velikim dijelom sam krojiš tijek događanja. Otkrila sam i koliko zaista uživam i u dijelu podučavanja i sretna sam kad vidim napredak ljudi s kojima radim! Što ostane slobodnog vremena, posvećujem svom suprugu i sinu!

Zaista se trudim ostaviti posao za radnim stolom (nekad je to bio ured) i izaći van u prirodu i posvetiti se njima. Imam moto, a to je da svake godine otputujem na barem jedno novo mjesto i/ili napravim jednu novu stvar. Dijelim strast prema putovanju sa svoje tri prijateljice te se zaista trudimo uskladiti natrpane rasporede da otputujemo na neku novu destinaciju. Ako nakon svega ostane vremena, volim pročitati dobru knjigu ili pogledati kakvu novu seriju“, zaključuje Vanja.