Vodeća svjetska organizacija za kontrolu, verificiranje, ispitivanje i certifikaciju, priznata kao globalno mjerilo kvalitete SGS (Societe Generale de Surveillance) na osnovu rezultata kontrole na daljinu nagradila je tvrtku Lidl Srbija prestižnim certifikatom za poštivanje standarda u osiguranju sigurnih uvjeta za potrošaće i zaposlenike. Priznanje ovog neovisog tijela potvrdilo je da tvrtka sve aktivnosti provodi u skladu s nacionalnim preporukama i propisima, te da se u trgovinama Lidla može obaviti brza i sigurna kupovina, uz poštivanje najviših higijenskih mjera.
Kao društveno odgovorna kompanija kojoj je zdravlje potrošača i zaposlenih apsolutni prioritet, Lidl Srbija je od prvog dana pandemije bez izuzetka pratio propisane mjere Vlade RS, ali i provodio dodatne mjere u odnosu na propisane.
Tako je u Lidl trgovinama, u skladu sa smjernicama koje se tiču fizičke distance, broj potrošača ograničen. Kako bi navedena mjera bila poštivana, Covid redari u svakoj Lidl trgovini na ulazu vrše automatizirano prebrojavanje potrošača unutar trgovine pomoću odgovarajuće aplikacije koja djeluje kao brojač.
Cijelo vrijeme boravka u Lidl trgovinama obavezno je nošenje zaštitnih maski za lice, a potrošači se prilikom kupovine kreću u dezinficiranom okruženju i na raspolaganju im je dozator sa dezinfekcijskim sredstvom. Sigurnu kupovinu omogućavaju i brze blagajne koje su i u razdoblju prije pandemije postale prepoznatljiv znak Lidla.
“Vrlo smo ponosni na ovo priznanje koje dolazi kao potvrda velike posvećenosti da za potrošače, ali i za naše kolege osiguramo sigurno okruženje. Naravno, i u narednom razdoblju nastavit ćemo s nastojanjima da Lidl trgovine ostanu sigurno mjesto za sve koji u njima kupuju i rade“, izjavila je Jasmina Šrndić, rukovoditeljica Korporativnih komunikacija Lidl Srbija.