Švedska internetska trgovina polovnim odjevnim predmetima Sellpy, u većinskom vlasništvu modnog giganta H&M-a, izvijestila je da se otvara za tržišta još 20 europskih zemalja, jer očekuje da će potražnja za rabljenim odjevnim predmetima i dalje rasti.
Taj start-up upravlja cijelim prodajnim procesom, od preuzimanja robe u domovima onih koji žele prodati, do fotografiranja, prodaje i otpreme. Sad će ta tvrtka broj tržišta povećati na 24, nakon što je pokrenula poslovanje 2014. godini u Švedskoj.
Sellpy je priopćio da je second-hand jedno od najbrže rastućih segmenata tržišta u modnoj industriji. “Svaki odjevni predmet kupljen od vlasnika štedi resurse za naš planet. Potražnja na našim novim tržištima brzo raste”, rekao je Gustav Wessman, menadžer zadužen za širenje poslovanja.
Budući da potrošači postaju sve svjesniji porijekla i održivosti svoje odjeće, modna industrija se našla pod lupom zbog poticanja kulture bacanja. Grupa H&M, koja očekuje nešto dodatnih prihoda nakon nekoliko teških godina, bilježi usporenu prodaju u mnogim svojim trgovinama. Svoj je prvi udio u Sellpyju kupila je 2015. godine. Ukupno je H&M u Sellpy uložio više od 20 milijuna eura i sada je 70-postotni vlasnik te tvrtke.
Sellpy je objavio da je s H&M-om započeo suradnju koja će mu omogućiti pristup njihovim skladištima u Poljskoj, ali i u uslugama distribucije, kontrole kvalitete odjeće i rukovanju narudžbama.
Početkom mjeseca je konkurentski litvanski Vinted prikupio 250 milijuna eura za daljnje širenje u Europi i u drugim dijelovima svijeta i pritom mu je vrijednost poslovanja procijenjena na 3,5 milijardi eura.
Sellpy je priopćio da je preko njegove platforme prodano više devet milijuna odjevnih predmeta. (Hina/Reuters)