Etsy kupuje modnog preprodavača Depop kako bi privukao Gen-Z

Američka internetska trgovina Etsy priopćila je da će kupiti modnog preprodavača Depopa za 1,63 milijarde dolara, budući da želi privući mlađe kupce.

Sve se više mladih potrošača takozvane generacije Z okreće prema rabljenoj odjeći jer su ekološki osviješteni i znaju koji ugljični otisak stvara industrija odjeće. Internetska trgovina Etsy usmjerena je na prodaju ručno rađenih i starinskih proizvoda te potrepština za izrađivanje te ih želi privući.

Predviđa se da će tržište korištenih proizvoda rasti po prosječnoj godišnjoj stopi rasta od 39 posto u razdoblju od 2019. do 2024. u SAD-u, dosežući 64 milijarde dolara te da će na globalnoj razini dvostruko porasti u odnosu na klasičnu modu, priopćio je Etsy.

Britanski Depop je internetska ‘tržnica’ koja omogućava ljudima da kupuju i prodaju novu ili rabljenu odjeću. Njezini korisnici su uglavnom mlađe osobe od 26 godina te je deseta najposjećenija stranica za kupovinu među generacijom Z u SAD-u, priopćio je Etsy. (Hina/Reuters)