Proizvodi za sunčanje: Popuštanje mjera i oporavak turizma dobri za kategoriju

U vrijeme pisanja ovog članka agencije Euromonitor International, Europska unija raspravlja o ponovnom otvaranju za turizam u ljeto ove godine, što će biti ključno za oporavak kategorije u kojoj se nalaze proizvodi za zaštitu od sunca, koja se u velikoj mjeri oslanja i na dolazni i na inozemni turizam

Prema podacima istraživačke agencije Euromonitor International, njega za zaštitu od sunca bila je jedno od najtežih područja proizvoda za ljepotu i osobnu njegu u 2020. Za proizvode poput onih za zaštitu od sunca koji se oslanjaju na potrošače koji provode značajnu količinu vremena na otvorenom, ove se mjere donijele veliki udarac.

Povrh svega, zatvaranje granica zemlje za turiste presjeklo je važnu potrošačku bazu za kategoriju proizvoda namijenju zaštiti od sunca, jer turisti koji dolaze na naše destinacije često kupuju ove proizvode po dolasku u Hrvatsku. Također, Hrvati se obično opskrbe zaštitom od sunca prije odlaska na odmor, bilo da putuju unutar granica ili u inozemstvo. Međutim, kako se ljudima savjetovalo da ostanu na svom lokalnom području, to je bio dodatni udarac za prodaju proizvoda za sunčanje.

RASTUĆE RAZUMIJEVANJE ZAŠTITE OD SUNCA

Smatra se da je širenje asortimana proizvoda za njegu na suncu s različitim tvrdnjama izazvalo određenu zabunu među lokalnim potrošačima, a nekima je nejasno koje treba koristiti. Kao takvi, brojni su se članci pojavili tijekom 2020. kako bi pojasnili razlike između različitih proizvoda i zaštite koju pružaju.

KAKO POTROŠAČI POSTAJU SVJESNIJI OPASNOSTI OD PRETJERANOG IZLAGANJA SUNCU, TO REZULTIRA VEĆOM POTRAŽNJOM ZA PROIZVODIMA S VEĆIM ZAŠTITNIM FAKTOROM, POSEBNO KADA JE RIJEČ O PRUŽANJU ZAŠTITE OD SUNCA ZA DJECU

Zbog općeg nerazumijevanja, ti članci često utječu na odluke o kupcima, jer obično daju preporuke različitih marki i standard zaštite koji pružaju. Kako potrošači postaju svjesniji opasnosti od pretjeranog izlaganja suncu, to rezultira većom potražnjom za proizvodima s većim zaštitnim faktorom, posebno kada je riječ o pružanju zaštite od sunca za djecu.

TURIZAM VRAĆA OPORAVAK KATEGORIJE

Analitičari Euromonitora predviđaju da će se zaštita od sunca snažno oporaviti 2021. kako se ublažavaju ograničenja i Hrvatska provodi svoj program cijepljenja. U vrijeme pisanja ovog članka, Europska unija raspravlja o ponovnom otvaranju za turizam u ljeto ove godine, što će biti ključno za oporavak kategorije u kojoj se nalaze proizvodi za zaštitu od sunca, koja se u velikoj mjeri oslanja i na dolazni i na inozemni turizam. Ipak, zbog prevladavajuće nesigurnosti koju nosi Covid-19, još uvijek se ne očekuje da će turistički brojevi ove godine doseći razinu od prije pandemije, a s obzirom na to da se takva prodaja neće potpuno oporaviti do 2022. Osim turizma, mogućnost slobodnijeg kretanja unutar Hrvatske također pružaju poticaj prodaji.