Na trećem mjestu po posjećenosti, sa 66,4% je Kaufland, slijede Plodine s 55,4% dok je Interspar i Spar u prethodna tri mjeseca posjetilo više od 40% kupaca. Nešto više od jedne petine posjetilo je Tommy dok ostale trgovačke lance posjećuje manje od 20% kupaca.
Analizirala: Martina Soršak Susović, Hendal
Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku. U lipnju 2021. ukupan postignuti uzorak obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži. Također, rezultati pokazuju posjećenost pojedinog lanca, a ne potrošnju u istom.
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (81,8%) dok je Konzum na drugom mjestu (75,8%). Daljnjih 66,4% je posjetilo Kaufland, a 55,4% Plodine. Interspar i Spar je u prethodna tri mjeseca posjetilo više od 40% kupaca. Nešto više od jedne petine posjetilo je Tommy dok ostale trgovačke lance posjećuje manje od 20% kupaca.
Vezano za mjesto najčešće kupnje, Konzum, Kaufland i Lidl imaju podjednak rezultat – svaki lanac je mjesto najčešće kupnje za nešto više od jedne petine kupaca. Ostale trgovačke lance najčešće posjećuje manje od 10% kupaca.
Željeli smo provjeriti kakva je lojalnost kupaca pojedinom trgovačkom lancu. Kao mjera lojalnosti koristi se omjer najčešće posjećenog lanca i svih posjećenih lanaca, pri čemu 0 označava potpuni izostanak lojalnosti, a 1 potpunu lojalnost.
Među promatranim lancima, najviši indeks lojalnosti imaju Kaufland, Lidl, Konzum i Tommy, nešto niži Plodine, dok podjednaku razinu lojalnosti imaju ostali trgovački lanci, izuzev Eurospina.