Ova tri lanca ujedno imaju i najviši indeks lojalnosti. Visok indeks lojalnosti ima i Tommy, pri čemu je indeks viši od udjela preporuka, a razlog tome je regionalna prisutnost.
Analizira: Martina Soršak Susović, Senior Project Manager, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (79,2%) i Konzum (78,2%). Nešto manji udio posjetio je Kaufland (65,2%) dok je Plodine posjetilo nešto više od polovice kupaca (53,4%). Podjednak broj je posjetio Spar (44,5%) i Interspar (43,9%) te Studenac (29,2%) i Eurospin (26,5%).
Više od petine kupaca posjetilo je Tommy dok je oko 15% posjetilo NTL i KTC. Vezano za mjesto najčešće kupnje, Konzum, Lidl i Kaufland su najčešće posjećeni lanci. Manje od 10% kupaca najčešće posjećuje ostale lance.
Nadalje, željeli smo usporediti lojalnost i preporuku pojedinog trgovačkog lanca. Na ovom prikazu lojalnost je prikazana indeksom (minimalna vrijednost 0, maksimalna vrijednost 1) koji je omjer broja kupaca u posljednja tri mjeseca i broja kupaca kojima je lanac mjesto najčešće kupnje.
Najveći udio preporuka imaju Lidl (64,4%) te Kaufland (57,8%) i Konzum (52,8%). Ta tri lanca ujedno imaju i najviši indeks lojalnosti. Visok indeks lojalnosti ima i Tommy, pri čemu je indeks viši od udjela preporuka, a razlog tome je regionalna prisutnost.
U lipnju ove godine ukupan postignuti uzorak u istraživanju zadovoljstva trgovačkim lancima agencije Hendal obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži. Također, rezultati pokazuju posjećenost pojedinog lanca, a ne potrošnju u istom.