IZTL: Konzum najposjećeniji trgovački lanac

Uz najveću posjećenost, Konzum bilježi i najviši rezultat vezano za mjesto najčešće kupnje. Slijede Lidl i Kaufland, a značajno manji broj najčešćih kupaca imaju ostali trgovački lanci.

Analizira: Martina Soršak Susović, Senior Project Manager, Hendal

Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Konzum (78,2%) i Lidl (77,6%). Slijede Kaufland (68,3%) i Plodine (55,7%) dok je manji broj ispitanika posjetio Spar (42,9%) i Interspar (39,2%).

Manju posjećenost imaju Studenac (28,8%), Eurospin (28,5%) i Tommy (25,4%) dok KTC (14,2%) i NTL (11,9%) imaju najmanju posjećenost.

Vezano za mjesto najčešće kupnje, najviši rezultat je vidljiv za Konzum, a slijede Lidl i Kaufland. Značajno manji broj najčešćih kupaca imaju ostali trgovački lanci. Najveći broj kupaca preporučuje Lidl (68,9%). Slijede Kaufland (61%) i Konzum (55,4%). Podjednak udio imaju Plodine (34,2%) i Interspar (32,2%) te Spar (28,3%), a daljnjih 20,8% preporučuje Eurospin.

Ostale trgovačke lance preporučuje manje od jedne petine kupaca. Usporedili smo i udjele lanaca posjećenih u posljednja tri mjeseca i preporuke te se pokazalo da najpovoljniji omjer imaju KTC, Kaufland i Lidl te Interspar.


U rujnu 2024. ukupan postignuti uzorak u istraživanju agencije Hendal, na nacionalno reprezentativnom uzorku, obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.