Deterdženti za pranje rublja: Rast količinske prodaje

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2020., promatrajući količinski vodeća tri brenda zastupala su 49% količinske prodaje kategorije, a oni su abecednim redom: Ariel, Faks Helizim i Persil

Analizira: Majda Babić, NielsenIQ

Kategorija deterdženata za pranje rublja prema klasifikaciji agencije Nielsen uključuje sva sredstva s namjenom za pranje rublja u svim formatima: prašku, tekućem obliku, kremama i kapsulama. Kategorija također uključuje i deterdžente 2u1 koji uz sredstvo za pranje rublja sadrže i omekšivač.

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2020., kategorija deterdženata za pranje rublja zabilježila je rast količinske prodaje. Promatrajući aspekt mjesta prodaje, čak 69% ukupne kategorije pronalazi svoje kupce u modernim kanalima trgovine (hipermarketima i supermarketima), dok se kroz drogerije i trgovine mješovitom robom ostvari preostalih 29% količinske prodaje.

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2020., promatrajući količinski, vodeća tri brenda zastupala su 49% količinske prodaje kategorije, a oni su abecednim redom: Ariel, Faks Helizim i Persil.