Sredstva za pranje rublja: Najveći segment kategorije su praškasti deterdženti s 48% vrijednosnog udjela

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2022., promatrajući vrijednosno, vodeća tri proizvođača zastupala su 85% vrijednosne prodaje sredstava za njegu rublja, a abecednim redoslijedom oni su Henkel, Procter & Gamble i Saponia

Kategorija uključuje sva sredstva s namjenom za pranje rublja u svim formatima: prašak, tekući, kreme i kapsule. Kategorija također uključuje i deterdžente 2u1 koji uz sredstvo za pranje rublja sadrže i omekšivač.

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2022. godine, deterdženti za pranje rublja bilježe rast vrijednosne prodaje.

Promatrajući aspekt mjesta prodaje, čak 64% ukupne vrijednosne prodaje sredstava za njegu rublja ostvaruje se kroz moderne formate (hipermarketi i supermarketi) dok se preostalih 36% ostvaruje kroz tradicionalne formate, i to većinom kroz drogerije i velike trgovine mješovitom robom.

Vrijednosno, najveći segment jesu praškasti deterdženti za rublje s 48% vrijednosnog udjela. Slijede tekući deterdženti s 38% vrijednosnog udjela dok kapsule imaju 13% vrijednosnog udjela.

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2022. godine, promatrajući vrijednosno, vodeća tri proizvođača zastupala su 85% vrijednosne prodaje ukupno svih kategorija Sredstava za njegu rublja. Abecednim redoslijedom oni su Henkel, Procter & Gamble i Saponia.

Za 64% ispitanika bitna je cijena – kupuju na akciji

Tekući deterdženti približili su se praškastima – dok 49% ispitanika najčešće bira praškaste, tekući su prvi izbor za 40% ispitanika. Kapsule, relativno novi proizvod na tržištu, izbor je za 11% korisnika deterdženata za pranje rublja